اخبار

۲۴ شهریور ماه تاریخ رونمایی رسمی از گلکسی نوت ۸

همگی منتظریم تا ببینیم فبلت استثنایی سامسونگ پس از شکست گلکسی نوت ۷ چه شکل و ظاهری خواهد داشت. از این رو پس از شایعات و گمانه زنی های زیاد ، شرکت سامسونگ دعوتنامه ای رسمی برای معرفی گلکسی نوت ۸ در روز ۲۴ شهریور ماه ارسال کرده است.
ساعاتی پیش شاهد انتشار مشخصات فنی مربوط به این گوشی هوشمند نیز بودیم که حکایت از بکارگیری یک صفحه‌ی نمایش ۶.۳ اینچی در کنار تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ و اکسینوس ۸۸۹۵ به همراه ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم روی این گوشی داشت. حتی برچسب قیمت احتمالی این گوشی نیز که نزدیک ب ۱٫۱۰۰ یورو است، برای بازار اروپا است، فاش شده است.
حال شاهد انتشار اخباری در رابطه با تاریخ عرضه‌ی گلکسی نوت ۸ هستیم. براساس اطلاعات برگرفته از منابع موجود در اپراتورهای مخابراتی کره‌ای، این گوشی از ۲۴ شهریور ماه یا ۱۵ سپتامبر در کشور کره راهی بازرا خواهد شد.
همچنین در کنار عرضه گلکسی نوت ۸ باید شاید معرفی ال جی V30 در کشور کره باشیم. ال‌جی نیز در حال آماده کردن V30 رای عرضه به بازار جهانی است. شنیده‌ها حکایت از این دارد که V30 ال‌جی از تاریخ ۲۹ سپتامبر به بازار جهانی عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد اپراتورهای کره‌ای از اول سپتامبر اقدام به پیش فروش فبلت سامسونگ خواهند کرد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا