اخبار

۲۷ ماه مارس روز رونمایی از هواوی P20 و دو تلفن همراه هوشمند جدید هواوی

۲۷ ماه مارس روز رونمایی از هواوی P20 و دو تلفن همراه هوشمند جدید هواوی

دعوت‌نامه‌ای که به‌تازگی توسط کمپانی هواوی به اصحاب رسانه ارسال‌شده است نشان می‌دهد که این کمپانی قصد دارد تا در تاریخ ۲۷ مارس و در شهر پاریس، نشستی را برای رونمایی از سه دستگاه جدید هواوی P20 خود به اجرا درآورد. البته در این رابطه احتمالاتی هم وجود دارد که دو مدل از میان سه مدل جدیدی که رونمایی خواهند شد هواوی P20 و هوای P20 پلاس خواهند بود که از سه حسگر دوربین در بدنه پشتی خود پشتیبانی می‌کنند. این دو تلفن همراه هوشمند اولین دستگاه‌هایی خواهند بود که با سه دوربین در بدنه پشتی خود به بازار عرضه می‌شوند. همچنین در رابطه با کارایی لنز سوم باید گفت که این دوربین زوم هیبریدی ۵x را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.
دعوت‌نامه یادشده شامل عکسی از برج ایفل پاریس می‌شود که درواقع رونمایی نیز در همین مکان انجام می‌شود. در پس‌زمینه تصویر سه دایره وجود دارند که به‌نوعی نشان‌دهنده دوربین سه‌قلوی موجود بر روی هواوی P20 و هوای P20 پلاس هستند. در انتهای برگه دعوت یادشده هواوی نوشته است که: ” چیزهای بیشتری درباره هوش مصنوعی ببینید”. البته در واژه بیشتر یا more به‌کاررفته در این عبارت به‌جای یک  o سه o دیده می‌شود که خود دوباره نشانی از دوربین سه‌قلوی ذکرشده است.
علاوه بر این، تلفن همراه هوشمند هواوی P20 لایت نیز چندی پیش توسط FCC ایالات‌متحده مجوز گرفت. این تلفن همراه هوشمند با شکافی بر بالای صفحه‌نمایش خود عرضه می‌شود که بسیار شبیه به آیفون X کمپانی اپل است. هواوی به‌احتمال بسیار زیاد از این شکاف برای قرار دادن اجزایی نظیر دوربین جلویی، بلندگو و برخی حسگرها استفاده خواهد کرد. مدارک موجود در FCC دامنه عظیمی از مشخصات را در این دستگاه شامل می‌شود که برای مثال صفحه‌نمایش آن از ۵٫۸ تا ۶ اینچ در نظر گرفته‌شده است که رزولوشن آن نیز عدد نه چنان آشنای ۱۰۸۰ x 2280 را نشان می‌دهد. به‌علاوه می‌توان شاهد دوربین دوقلوی عمودی بر روی این دستگاه بود.
البته اطلاعات در دست ما در رابطه با این سه تلفن همراه هوشمند هنوز تکمیل‌نشده است اما به‌محض دریافت اطلاعات تکمیلی در تاریخ ۲۷ ماه مارس این خبر را به‌روز خواهیم کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا