اخبار

۵ اپلیکیشن برتر که این هفته باید امتحان کنید

هزاران هزار برنامه در پلی استور موجود است که هر کدام قابلیت متفاوت و منحصر به فردی دارند. امروز از میان آن ها ۵ اپلیکیشن برتر را انتخاب و برای شما معرفی خواهیم کردبا استفاده از این ۵ اپلیکیشن کاربردی می توانید اکثر نیاز های روزانه خود را با گوشی همراه هوشمند خود برطرف نمایید.

معرفی ۵ اپلیکیشن برتر هفته

برنامه QSun، برای محافظت از آفتاب

برامه Qsun پوست شما را در برابر نور خورشید محافظت می کند. این برنامه هوشمند است و می تواند با اعلام میزان نور UV تابیده شده در طول روز و موقعیتی که شما در آن هستید و همچنین اعلام این که پوست شما در معرض سوختگی قرار دارد یا خیر به شما کمک کند. این برنامه همچنین به شما آموزش می دهد تا چگونه با استفاده از کرم های ضد آفتاب و تنظیم میزان نور رسیده به بدن از بروز سرطان و پیر شدن پوست جلوگیری نمایید.

برنامه Walli، برای تصاویر پس زمینه

اپلیکیشن برتربرنامه Walli تصاویر پس زمینه خلاقانه،استثنایی و زاده کار دست را برای گوشی فراهم می آورد. همچنین هنرمندان با عضویت در این برنامه می توانند با خلق آثار و ارسال آن به برنامه کسب درآمد کنند. این برنامه امکان مرور بیش از چند صد تصویر را به کاربر می دهد و همچنین دارای کیفیت بسیار بالا و عالی است.

دانلود از گوگل پلی

برنامه Facebook Local

اپلیکیشن برتربا استفاده از حساب کاربری فیسبوک خود وارد این برنامه شوید و فعالیت های فیسبوکی افراد همشهری و هم محله ای خود را در آن مشاهده کنید. همچنین امکان دیدن رویدادهای این هفته و یا هفته بعد نیز در این برنامه میسر شده. Facebook local برنامه ای مناسب در جهت با خبر بودن از اطراف خودمان است.
دانلود از گوگل پلی

برنامه ویرایشگر عکس Ottipo

برنامه ottipo یکی از اپلیکیشن های هوشمند در زمینه استیکر و افکت است که با استفاده از روبات هوشمند استیکر می سازد. این برنامه همچنین یک ویرایشگر حرفه ای عکس نیز هست. برنامه به طور کل رایگان بوده اما تبلیغات درون آن وجود دارد همچنین برای نسخه رایگان روی هر عکس ویرایش شده یک واترمارک از نام برنامه چسبانده می شود.
دانلود از گوگل پلی

برنامه ّFender Play، آموزش گیتار

Fender Play یک برنامه آموزش گیتار است که به صورت ویدیویی نواختن این ساز را آموزش می دهد. ای برنامه به صورت ۳۰ روز رایگان است اما به راحتی می توانید با آن آموزش لازم را ببینید. قیمت دریافت کل این برنامه ۹٫۹۹ دلار در ماه است. در هر صورت باید بگوویم که Fender Play یک برنامه سرگرم کننده و آموزنده برای همه کاربران خواهد بود.
نظر شما در مورد این ۵ اپلیکیشن برتر چیست؟
 


بیشتر بخوانید:

کوتاهی موتورولا در عرضه به‌روزرسانی‌های اندروید

سرانجام آپدیت اندروید اوریو برای گلکسی نوت ۸ عرضه شد

آیا برخورداری از شیار صفحه نمایش برای تلفن‌های اندرویدی ضرورت دارد

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا