اخباربرنامه و بازی

معرفی بازی : ۵ بازی برتر اندروید در سبک اکشن

درگذشته برترین بازی های اندروید در سبک های استراتژیک و مسابقات اتوموبیلرانی را به شما عزیزان معرفی کرده ایم . اما یکی از پرطرفدارترین و محبوبترین سبک هایی که روزانه نیز تعداد زیادی بازی در آن منتشر میشود ، سبک اکشن است . از ابتدای عرضه ی کنسول های بازی نیز ، این سبک از بازی ها همواره جزو پرفروش ترین و محبوب ترین بازی های تمام پلتفرم ها بوده اند و هستند . امروز نیز قصد داریم تا بازی های برتر و محبوب سیستم عامل اندروید در سبک اکشن را برای شما معرفی کنیم . با ما همراه باشید …
 
 
۱- بازی Modern Combat 4: Zero Hour
1
اگر طرفدار پر و پا قرص بازی های اندروید باشید و این بازی را تجربه نکرده باشید واقعا جای خجالت دارد ! در این بازی شما امکان بازی در ۱۲ مرحله ی نسبتا طولانی را خواهید داشت و هر مرحله نیز در ۴ درجه ی سختی مختلف موجود است . گرافیک فوق العاده ی این بازی نیز شما را یاد بازی های قدرتمندی مانند Call Of Duty خواهد انداخت .
لینک دانلود از گوگل پلی
۲- بازی Grand Theft Auto: Vice City
2
این بازی همیشه ، در همه ی نسخه ها و در همه ی کنسول ها محبوب بوده و خواهد بود ! گیم پلی فوق العاده ی این بازی نیازی به توضیح ندارد و هرکس حداقل یکبار آنرا بر روی یک پلتفرم تجربه کرده است . در نسخه ی مربوط به سیستم عامل اندروید نیز شما همان دنیای Open World همیشگی را با شخصیت کلاسیک بازی تجربه خواهید کرد و باز هم یک شهر آماده است تا شما آنرا به هم بریزید !
لینک دانلود از گوگل پلی
 
۳- بازی Shadowgun
3
اگر بازی Gears of War را تجربه کرده باشید و جزو عاشقان سینه چاک آن هستید ، پس این عنوان را هم از دست ندهید . در واقع این بازی بیشترین شباهت از نظر گیم پلی و سبک گرافیکی را به بازی دنده های جنگ دارد و از برخی لحاظ هم برتری های چشمگیری نسبت به آن دارد .
لینک دانلود از گوگل پلی
 
۴- بازی Dead Space
4
این بازی نیز از آن دسته از عناوینی است که از کنسول های دیگر مانند PC راه خودشان را به اندروید باز کرده اند . در این بازی پرطرفدار ، شما یک اکشن و ماجراجویی فانتزی را در دنیای آینده و محیطی پر از موجودات عجیب و غریب و پیشرفته تجربه خواهید کرد . بازی از لحاظ گرافیکی جزو بازی های برتر محسوب میشود ، اما از لحاظ صداپردازی و جلوه های صوتی مطمئنا غافلگیرتان خواهد کرد .
لینک دانلود از گوگل پلی
 
۵-بازیSamurai II: Vengeance
5
با این بازی شما به یک ماجراجویی فعال و جذاب در دنیای سامورایی های ژاپنی وارد میشوید . در این بازی خبری از اسلحه های لیزری و تکنولوژی های فوق پیشرفته نیست ، اما به جای آن شمشیرها و مهارت های رزمی چنان لذتی به شما خواهند داد که فکر اسلحه ها و گلوله های سربی از ذهنتان بیرون رود ! البته در برخی از صحنه های بازی ، خشونت و خونریزی شدیدی وجود دارد و این بازی مناسب افراد کم سن و سال و کودکان نمیباشد .
لینک دانلود از گوگل پلی
اگر بازی های معرفی شده در لیست بالا را تابحال تجربه نکرده اید ، پیشنهاد میکنم همین الان به دنبال دانلود آنها باشید و هرچه زودتر این تجربه ی گرانبها را بدست بیاورید ! در ضمن اگر شما نیز بازی های دیگری میشناسید که از این لیست جا مانده اند ، به ما معرفی کنید تا دیگر کاربران نیز آنها را بشناسند . منتظر لیست برترین بازی ها در دیگر دسته بندی ها نیز باشید .
امیدوارم لذت برده باشید !
 
منبع : techhive

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا