اخبار

آتش گرفتن نسخه ۵G گلکسی اس ۱۰، فاجعه گلکسی نوت ۷ تکرار می ‌شود؟

سامسونگ گلکسی اس ۱۰، یکی از بهترین تلاش های این شرکت برای به نمایش گذاشتن فناوری های این برند کره ای بوده و تبلیغات زیادی نیز برای آن انجام شده است. حال این خانواده سه عضوه به جای آنکه نقطه اتکایی برای این شرکت به حساب بیایند، کم کم به یاد آوری یک تجربه تلخ همچون گلکسی نوت ۷ مشغول می شوند.

گلکسی نوت ۷ را می توان یک شکست کامل برای این شرکت دانست که به دنبال آن، سامسونگ با بکارگیری تمام توان خود با استفاده از یک سیستم کنترل باتری توانست که آن را پشت سر بگذارد. اگرچه در گوشه و کنار دنیا شاهد آتش گرفتن تعدادی کهکشانی بودیم ولی بنابر انچه این شرکت بیان کرده است، دلیل بروز این اتفاق ها عواملی خارجی بوده اند، نه مشکلات فنی. ولی گویا چنین داستانی برای اس ۱۰ نیز در حال تکرار است.

اخیرا یک کاربر، تصاویری از گوشی سوخته سامسونگ گلکسی اس ۱۰ نسخه ۵G را منتشر کرده و ادعا کرده است که پس از حس کردن بوی سوختگی، متوجه شده است که گوشی خودش غرق در دود شده است. به گفته این شخص اس ۱۰ خریداری شده است که روی میز قرار داشته پس از سوختگی بر روی زمین افتاده و این تنها ضربه می باشد که در کمتر از یک هفته به آن وارد شده است.

انفجار گلکسی اس ۱۰ نسخه ۵G سامسونگ

در ادامه این کاربر اضافه کرد که پس از تحویل دادن این گوشی به نمایندگی سامسونگ و بررسی طولانی کارشناسان، هزینه ای به او پرداخت نکرده اند. چراکه کارشناسان این شرکت از وجود شواهدی مبنی بر آسیب خارجی صحبت کرده اند. از آن جایی که جمع اوری کردن گلکسی نوت ۷ برای این برند کره ای بسیار هزینه بر بوده است، انتظار می رود که این شرکت به این سادگی ها وجود چنین مشکلی را برای پرچمدار جدیدش، نپذیرد.

با این که گلکسی اس ۱۰ نسخه ۵G به یکی از سریع ترین تکنولوژی های شارژ در میان تمامی کهکنشانی ها مجهز شده است، ولی نمی توان با اطمینان وجود چنین مشکلی را به دلیل استفاده نامناسب از این سیستم به واسطه شارژهای ثانویه دانست. به نظر می رسد که درصورت تکرار چنین مشکلی برای دیگر اس ۱۰ های عرضه شده در سراسر جهان، این شرکت با یک مشکلی جدی مواجه خواهد شد.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا