اخبار

آخر ماه آگوست (اوایل شهریور) تاریخ رسمی رونمایی از نوت ۸

به نظر می رسید که سامسونگ گلکسی نوت ۸ خود را در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی کند که این نمایشگاه نیز در شهریور ماه برگزار می شود. آخرین شایعات منتشرشده حتی روز مراسم رونمایی از گلکسی نوت ۸ را نیز مشخص کرده‌اند؛ به‌طوری‌که بر اساس این اخبار سامسونگ، گلکسی نوت ۸ را ۲۳ آگوست سال جاری میلادی طی مراسمی در شهر نیویورک رونمایی خواهد کرد. البته اخبار منتشرشده حکایت از این دارند که گوشی سامسونگ تا ماه سپتامبر راهی بازار نخواهد شد.
مدیر عامل شرکت سامسونگ اعلام کرد که این گوشی به طور رسمی در آخر آگوست یا اول شهریور ماه رونمایی خواهد شد که شایعات و اخبار منتشرشده در روزهای اخیر را تأیید می‌کند.
مدیرعامل سامسونگ به این نکته نیز اشاره کرده است که گلکسی نوت ۸ در دو مرحله، طی اولین روزهای ماه سپتامبر راهی بازار خواهد شد. اولین کشور‌هایی که این فبلت در آن‌ها عرضه می‌شود، آمریکا، بریتانیا و کره‌ی جنوبی خواهند بود. گلکسی نوت ۸ در ماه اکتبر برای سایر کشور‌ها راهی بازار خواهد شد.
این شرکت امیدوار است که فبلت خود را قبل از عرضه آیفون ۸ رونمایی کند. کره‌ای‌ها نهایت سعی خود را خواهند کرد تا پیش از آیفون ۸ در بازار حضور داشته باشند و مشتریان علاقه‌مند را به سمت خرید نسل جدید فبلت خود جذب کنند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا