اخبار

آشنایی با لامپ هوشمند شیائومی Yeelight

اگر به دنبال لوازم جدیدخانگی مثلا لامپ‌ و روشنایی‌های هوشمند باشید، ممکن است محصول جدید شیائومی در این حوزه که Yeelight نام دارد توجه شما را جلب کند. بله درست خواندید و حالا چهارمین تولید کننده بزرگ تلفن‌های هوشمند در دنیا، فعالیتش را از مرز موبایل‌ها بیشتر گسترانده و در این زمینه نیز وارد عمل گشته است. علاوه بر این، کمپانی چینی برنامه‌ریزی کرده تا محصولاتی را تولید کنند که فضای داخلی خانه‌ها را پر می‌کنند و این مورد یکی از همین محصولات است. Yeelight یک کالای بسیار زیبا و کاربردی از شرکت یاد شده است.
این لامپ هوشمند ال‌ای‌دی که ۷۰ دلار هم قیمت دارد، توسط طراحان بخوبی شکل گرفته و بیشتر به طرح‌های مفهومی شبیه است و برای نسل‌های جدید تلفن‌های هوشمندی ایجاد شده که هنوز به بازار نیامده‌اند. این لامپ به صورت ایستاده و شکل آن استوانه‌ای است و ۹ اینچ نیز ارتفاع دارد و بدون اغراق می‌تواند روشنایی وکاربردی بودنش را تایید کرد. استوانه یاد شده قادر است رنگ‌های مختلفی را نشان دهد و این امر می‌تواند زیبایی فضای منزل شما را بنا به رنگ آمیزی و رنگ دلخواه‌تان دو چندان کند. مهم‌تر از همه و البته بخش جالب‌تر این محصول، قابلیت کنترل آن با استفاده از تلفن‌ هوشمند است.
این گجت با تکنولوژی بلوتوث به تلفن‌ هوشمند کاربر متصل شده و شما می‌توانید نور آن را از هر نظر که فکرش را کنید کنترل نمایید. حتی می‌توانید یک زمان برای آن تعیین تا در هنگام خواب شما خودش خاموش شود. با توجه به قیمت که محصول مورد بحث دارد، روشنایی و کارایی آن بسیار خوب ارزیابی می‌شود و مقدار دقیق این ویژگی را اگر بخواهیم بیان کنیم ۳۰۰ لومن است. ZDNet در این‌باره می‌گوید:
سطح نور از یک لوله فلوئورسنت عبور می‌کند.
و دیگر مهم نیست که سایه شما ممکن است آبی شود. البته با استفاده از تنظیمات و قابلیت‌های لامپ هوشمند Yeelight امکان تعیین ۱۶ میلیون رنگ مختلف برای آن وجود دارد!
یک دکمه به صورت تک و تنها در بالای لامپ و برای روشن و خاموش کردنش در نظر گرفته شده و شما می‌توانید با کشیدن انگشتان خود میزان روشنایی و نور را تعیین کنید. یک دکمه کوچکتر نیز بر روی این محصول تعبیه گشته که میزان سفیدی نور را در یک طیف وسیع رنگی می‌تواند تعیین کند و حتی قادرید عملیات را به خود لامپ بسپارید تا رنگ‌های متفاوت را به صورت تصادفی نشان دهد.
این لامپ هوشمند هنوز به طور گسترده در آمریکا در دسترس نیست و شیائومی انتظار دارد تا این محصول جدید در تابستان به تولید انبوه برسد. همچنین اگر شما در بازار به دنبال لامپ هوشمند باشید، قطعا Yeelight می‌تواند یکی از بهترین و اقتصادی‌ترین انتخاب‌ها باشد.

آشنایی با لامپ هوشمند شیائومی Yeelight


منبع: آی تی رسان

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا