اخبار

آشپزی به سبک سرآشپزها را با مایکروفرهای «هات بلاست» سامسونگ تجربه کنید

آشپزی به سبک سرآشپزها را با مایکروفرهای «هات بلاست» سامسونگ تجربه کنید

رستورانی در آشپزخانه

 

ماکروفر هات بلاست

 
مایکروفرهای خانواده سامی (سامی ۶ و سامی ۱۴) با فناوری هات‌بلاست (HotBlast™) روش جدیدی برای طبخ غذا پیشنهاد می‌دهند. با مایکروفرهای هات‌بلاست  می‌توان مانند سرآشپزها، غذایی لذیذ، خوش‌طعم و برشته با حفظ طعم و تازگی ماده غذایی طبخ کرد که طعم آن مانند غذاهای رستوران لذیذ خوشمزه باشد.
 

تقاطع سرعت و برشته بودن

سامسونگ فناوری هات‌بلاست (HotBlast™) را در مایکروفرهای خانواده سامی خود به کار برده است تا سرآشپز خانه بدون صرف کردن وقت زیادی پای اجاق گاز یا فر، غذایی ترد، برشته و البته سالم برای اعضای خانواده مهیا کند. هات‌بلاست فناوری‌ای است که نشان از تکامل با خود دارد. سرعت و کیفیت با این فناوری هیچگاه قربانی یکدیگر نمی‌شوند و سرآشپزی که از مایکروفرهای سامسونگ با این فناوری استفاده می‌کند، هم سرعت و هم کیفیت غذای پخته شده را با هم دارد. غذایی که سریع‌ آماده می‌شود و در عین حال بسیار ترد و برشته است.
در مایکروفرهای هات‌بلاست از طریق دمیدن مستقیم و پر‌قدرت جریان هوای داغ بر سطح غذا و همچنین افزایش سطح گریل، غذایی خوش‌طعم و برشته تهیه می‌شود که زمان پخت آن نسبت به مایکروفرهای معمولی، ۵۰ درصد کمتر است. این کاهش زمان، به دلیل وجود یک فَن بزرگ‌ و همچنین افزایش قدرت دستگاه تا ۲۷۰۰ وات، میسر شده. به این ترتیب، با استفاده از این دستگاه با هیترهای گسترده و قدرت بیشتر، می‌توان غذا را بهتر و یکنواخت‌تر گریل و برشته کرد.با استفاده از مایکروفرهای هات‌بلاست ، دیگر نیازی به وجود همزمان فر و مایکروفر داخل آشپزخانه نیست. چراکه هرآنچه از یک اجاق فر، انتظار می‌رود، توسط هات بلاست قابل انجام است.

هات بلاست

 

جایگزین فر در آشپزخانه

اگرچه ابعاد خارجی مایکروفرهای هات بلاست، جهت تناسب بیشتر با آشپزخانه‌های امروزی و سهولت کاربری، کوچک‌تر شده، اما حجم و ظرفیت داخلی آن افزایش یافته است. سینی داخلی هات بلاست با قطر بالای ۳۴.۵ سانتی‌متر، حتی امکان پخت انواع پیتزای خانگی را فراهم می‌کند. بنابراین، هر ظرفی با هر شکلی در داخل مایکروفر قرار خواهد گرفت. همچنین با وجود دو تنظیم مختلف دستی و خودکار برای این مدل‌ها، هم آشپزهای حرفه‌ای و هم مبتدی‌ها امکان طبخ آسان غذا را خواهند داشت.
در کنار همه این مزایا، مایکروفرهای هات‌بلاست دارای فناوری اسلیم‌فرای (SlimFry™) نیز هستند که با کاهش ۸۰ درصدی مصرف روغن، امکان پخت انواع غذاهای سرخ کردنی سالم و کم چرب را میسر می‌کند. ویژگی اکو مد (Eco Mode) برای کاهش ۴۰ درصدی مصرف انرژی و محوظفه داخلی کاملا سرامیکی (CERAMIC INSIDE™)برای پاکیزگی و شستشوی بهتر مایکروفر از دیگر ویژگی‌های مایکروفرهای هات‌بلاست است.
مایکروفرهای سامسونگ با فناوری هات‌بلاست سبک جدیدی از آشپزی را به آشپزخانه‌های ایرانی وارد کرده‌اند و به سرآشپز منزل این امکان را می‌دهند تا غذاهایی ترد و برشته در سریع‌ترین زمان بپزند. این مایکروفرها غذا را با کمترین میزان روغن طبخ می‌کنند تا اعضای خانواده در کنار لذت بردن از غذایشان از بابت سالم و سلامت بودن وعده غذایی‌شان نیز مطمئن باشند. با فناوری هات‌بلاست سامسونگ همیشه غذایی لذیذ، ترد و برشته روی میز قرار دهید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا