اخبار

آغاز پیش فروش پرچم دارن جدید مایکروسافت : تمام موجودی لومیا ۹۵۰ ایکس ال در روز اول تمام شد !

 

lumia-950-lumia-950-xl

 
 
کمپانی مایکروسافت از دیروز پیش فروش پرچم داران جدید خود یعنی دو گوشی لومیا ۹۵۰ ( Lumia 950 ) و لومیا ۹۵۰ ایکس ال ( Lumia 950 XL ) را آغاز کرده که تاریخ تحویل آن ها ۲۵ نوامبر (۴ آذر) می باشد.اکنون خبر رسیده که تمام موجودی گوشی لومیا ۹۵۰Xl در همان روز اول به پایان رسیده و اگر کسی از این پس لومیا ۹۵۰ ایکس ال را سفارش دهد گوشی خود را با کمی تاخیر ، یعنی در تاریخ ۲۵ نوامبر (۴ آذر) دریافت خواهد کرد.
استقبال از محصول جدید مایکروسافت، چیزیست که خیلی ها در مورد آن مطمئن نیستند و نظرات خود را در خصوص آن به آینده موکول کرده اند. هر چند هنوز هم برای اظهار نظر در خصوص میزان استقبال کاربران از پرچمداران جدید زود است، اما حداقل پیش خرید های لومیا های جدید با استقبال بسیار گرمی مواجه شده اند. از آن جایی که مایکروسافت باید گوشی های تولید شده ی خود را نقاط مختلفی از جهان ارسال کند، زمان تحویل گوشی های جدید در مناطق مختلف ممکن است با فاصله های زمانی زیاد انجام شود. از این رو اگر کسانی که مایل به خرید گوشی های جدید هستند، اقدام به پیش خرید گوشی در سایت مایکروسافت نکنند، ممکن است مجبور شوند تا حتی چند ماه منتظر بمانند.
از طرف دیگر این استقبال خوب جای خوشحالی دارد، چراکه مایکروسافت با همه ی دشواری ها و سختی هایی که برای تولید این گوشی و معرفی سیستم عامل ویندوز ۱۰ کشید، می تواند اکنون حداقل از ساخت و فروش این گوشی ها متحمل ضرر نشود و در آینده با ورود دیگر شرکت های تولید کننده ی موبایل به اکو سیستم ویندوز ۱۰، از سیستم عامل خود بهره ببرد.
همچنین شرکت مخابراتی AT&T که یکی از بزرگ ترین شرکت های مخابراتی ایالات متحده می باشد از امروز فروش قراردادی گوشی لومیا ۹۵۰ را  آغاز کرده است.
کاربرانی که در ایالات متحده منتظرآغاز فروش این گوشی ویندوز جدید بودند، هم اکنون می توانند از طریق یکی از طرح های زیر به خرید این گوشی تحت اپراتور AT&T اقدام کنند:

  • خرید لومیا ۹۵۰ به صورت اقساط ۲۰ ماهه و هر ماه پرداخت ۲۹.۹۵ دلار
  • خرید لومیا ۹۵۰ به صورت اقساط ۲۴ ماهه و هر ماه پرداخت ۲۴.۹۶ دلار
  • خرید لومیا ۹۵۰ به صورت اقساط ۳۰ ماهه و هر ماه پرداخت ۱۹.۹۷ دلار

جالب توجه است که AT&T اعلام کرده است که کاربرانی که گوشی لومیا ۹۵۰ را تحت اپراتور AT&T خریداری کنند، می توانند یک دستگاه سرفیس ۳ را تنها با قیمت ۳۹۹.۹۹ دلار خریداری کنند.
برخی ویژگی های گوشی لومیا ۹۵۰ به شرح زیر می باشد:

  • دوربین: لنز ساخت کمپانی زایس به همراه حسگر ۲۰ مگاپیکسلی، فلاش سه گانه، تصویر برداری ۴K و دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی
  • پردازنده: پردازنده ۶ هسته ای اسنپدراگون ۸۰۸ به همراه ۳ گیگابایت حافظه رم
  • حافظه ذخیره سازی: ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی به همراه پشتیبانی از کارت حافظه جانبی MicroSD تا ۲۰۰ گیگابایت
  • باتری: باتری قابل تعویض ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی
  • صفحه نمایش: صفحه نمایش ۵.۲ اینچی OLED با کیفیت QuadHD
  • کانتینیوم: کانتینیوم قابلیتی است که با استفاده از آن می توان گوشی ویندوزی خود را به یک رایانه ی تبدیل کرد، که برای استفاده از این
  • قابلیت به سخت افزار خاصی نیاز است
  • سیستم عامل: گوشی لومیا ۹۵۰ از اولین گوشی های ساخت مایکروسافت است که با سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل همراه می شود، با گوشی لومیا ۹۵۰ می توان به کسب تجربه ای جدید در کنار سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل پرداخت

نظر شما در رابطه با پرچمداران ویندوزی جدید مایکروسافت چیست؟ به نظر شما این پرچمداران با ویندوز ۱۰ موبایل می توانند به موفقیت های چشمگیری برای مایکروسافت دست یابند؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا