اخبار

آغاز پیش فروش iPhone 7 و iPhone 7 Plus در ۲۸ کشور

کمپانی اپل همان گونه که پیش از این نیز اعلام نموده بود پیش فروش آیفون های ۷ و ۷ پلاس را در ۲۸ کشور آغاز نمود.
 
این محصولات در حال حاضر از طریق وبسایت رسمی اپل پیش فروش می شوند و اپراتورها در مناطق مختلف جهان نیز با قراردادهای خاص خود این محصول را عرضه خواهند نمود. گفتنیست که قیمت های این دو دیوایس در مناطق مختلف جهان بسیار متغیر است و در ادامه مطلب لیست قیمت های نسخه های مختلف دو موبایل جدید اپل در امریکا، انگلستان و آلمان قابل مشاهده خواهد بود.
 
مدل ۳۲ گیگا بایتی آیفون ۷ به ترتیب در امریکا، انگلستان و آلمان با قیمت های ۶۴۹ دلار، ۵۹۹ پوند و ۷۵۹ یورو عرضه خواهد شد. نسخه ۱۲۸ گیگا بایتی این محصول در سه کشور فوق با قیمت های ۷۴۹ دلار، ۶۹۹ پوند و ۸۶۹ یورو در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و نهایتاً نسخه ۲۵۶ گیگا بایتی نیز با قیمت ها ۸۴۹ دلار، ۷۹۹ پوند و ۹۷۹ یورو به فروش خواهد رسید.
 
نسخه ۳۲ گیگا بایتی آیفون ۷ پلاس هم در امریکا با قیمت ۷۶۹ دلار، در انگلستان با قیمت ۷۱۹ پوند و در آلمان با قیمت ۸۹۹ یورو عرضه خواهد شد. نسخه ۱۲۸ گیگا بایتی فبلت جدید اپل هم دارای قیمت های ۸۶۹ دلار، ۸۱۹ پوند و ۱۰۰۹ یورو خواهد بود و نسخه ۲۵۶ گیگا بایتی نیز با قیمت های ۹۶۹ دلار، ۹۱۹ پوند و ۱۱۱۹ یورو به فروش خواهد رسید.
 
گفته شده است که احتمالاً در عرضه این محصولات شاهد تأخیر در کشور های مختلف خواهیم بود و امکان دارد که برخی رنگ ها دیرتر از بقیه به فروش رسیده و یا با توجه به استقبال بیشتر مرتباً با اتمام موجودی مواجه شوند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا