اخبار

آلکاتل تلفن همراهی با نمایشگر خمیده عرضه می‌کند

آلکاتل تلفن همراهی با نمایشگر خمیده عرضه می‌کند

آلکاتل

رونمایی از بیش از یک محصول توسط کمپانی‌های فناوری در کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۱۷ اتفاقی چندان عجیب نیست. کمپانی آلکاتل نیز در این کنگره سعی داشته است تا دستگاه‌های نه‌چندان گران قیمتی را رونمایی کند. برای مثال تلفن همراه هوشمندآلکاتل U5 مقرون‌به‌صرفه ترین تلفن ۵ اینچی با قابلیت اتصال به شبکه ۴G است و همچنین تلفن A3 مقرون‌به‌صرفه ترین تلفن پنج اینچی اچ‌دی به حساب می آید. با این حال ازنظر تحلیل گران این تلفن همراه هوشمند Alcatel A5 LED است که به دلیل طراحی ویژه‌ای که دارد نظر بسیاری را به خود جلب می‌کند.

بر اساس شایعات، کمپانی آلکاتل به دنبال عرضه تلفنی با بدنه مدولار به سبک کاورهای جداشدنی Moto Z است که یکی از این کاورها نیز ممکن است دارای یک ال ای دی در خود باشد. با این حال این گفته‌ها تنها شایعاتی بیش نیستند و طراحی مدولاری وجود ندارد و در حقیقت این قاب ال ای دی در درون Alcatel A5 LED قرار گرفته‌شده و قابلیت جدا شدن ندارد. کمپانی آلکاتل با ساخت این دستگاه سعی داشته است تا قابلیت شخصی‌سازی ویژه‌ای را به کاربران آن هدیه کند. به‌این‌ترتیب کاربران می‌توانند برای اعلان‌های ارائه شده بر روی تلفن رنگ‌های ویژه‌ای را تعیین کنند و همچنین هرروز طراحی بدنه تلفن همراه خود را تغییر دهند.

پردازنده این دستگاه مدیاتک  MT6753 بوده و دارای دو گیگابایت رم است. همچنین ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز در دسترس کاربر قرار گرفته است. با این حال صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی آن تنها دارای رزولوشن ۷۲۰p است. البته دوربین ۸ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی به‌کاررفته در پشت و جلو این دستگاه ناامیدکننده است. به‌این‌ترتیب تلفن همراه یاد شده در بخش مشخصات سخت‌افزاری نه‌چندان قوی اما تا حدی قابل قبول به نظر می‌رسد. درهرحال باید منتظر ماند و دید که عکس‌العمل مخاطبین به این محصول چگونه خواهد بود و آیا این دستگاه در بازار مصرف موفق عمل خواهد کرد یا خیر.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا