اخبار

آلکاتل ۵ و ویژگی های خلاقانه آن (بخش دوم)

آلکاتل ۵ و ویژگی های خلاقانه آن

در بخش اول این خبر به برچسب قیمتی، طراحی و برخی از قابلیت های خلاقانه ای که آلکاتل برای این تلفن همراه هوشمند پرچم دار خود در نظر گرفته است اشاره کردیم. همچنین شاهد آن بودیم که آلکاتل با عرضه صفحه نمایشی با رزولوشن نه چندان بالا و نیز استفاده از بدنه پلاستیکی در این دستگاه سعی داشته است تا قیمت این پرچم دار را تا جای ممکن پایین آورده و آن را به ۲۳۰ دلار برساند.
با این حال قابلیت های قرار گرفته بر روی این تلفن همراه هوشمند ۲۳۰ دلاری بسیار زیاد و البته هیجان انگیز هستند. برای مثال از دیگر ویژگی های خلاقانه آلکاتل ۵ میتوان به ابزار ایجاد کلاژ خودکار، photo booth camera mode، و نیز حالت عکس اجتماعی اشاره کرد که به شما اجازه می دهد تا بتوانید نیمی از صفحه نمایش را به تصویری اختصاص دهید و نیمه دیگر را به حالت منطره یابی در بیاورید که می تواند بهترین تصویر تمکیل کننده نیمه اول را برای شما به ثبت برساند.
با این حال نقاط ضعفی نیز در این تلفن همراه هوشمند دیده می شود که یکی از آنها استفاده از اندروید ۷ نوقا به جای اندروید ۸ اوریو است که آلکاتل هنوز در رابطه با این انتخاب نه چندان مناسب خود توضیحی ارائه نکرده است. نقطه ضعف بعدی نیز استفاده از پردازنده مدیا تک بر روی این تلفن همراه هوشمند است که قدرت عملکرد چندان بالایی را در اختیار کاربر خود قرار نمی دهد. البته در تست های انجام شده بر روی این تلفن همراه هوشمند، عملکرد واقعی این تراشه پردازشی مناسب و قابل قبول بود.
مسلما تلفن همراه هوشمند آلکاتل ۵ را نمی توان دستگاهی خارق العاده نامید اما با در نظر گرفتن ویژگی هایی که برای این تلفن همراه هوشمند ۲۳۰ دلاری عرضه شده است می توان آن را انتخاب بسیار مناسبی دانست. این تلفن همراه هوشمند جدید آلکاتل با طراحی بسیار نوآورانه و قابلیت های خلاقانه خود می تواند به راحتی با بسیاری از هم رده های خود رقابت کند. با این وجود این تلفن همراه هوشمند در زمینه مشخصات سخت افزاری چندان قوی ظاهر نخواهد شد.
در نهایت این که آلکاتل ۵ هم اکنون در برخی از بازارهای کشورهای اروپایی در دسترس است اما آلکاتل هنوز اعلام نداشته است که آیا این تلفن همراه هوشمند در ایالات متحده عرضه خواهد شد یا خیر.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا