ریپورتاژ آگهی

آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه تعمیرات موبایل ۱۱۸ تضمینی است!

آموزشگاه تعمیرات موبایل ۱۱۸

چندین سال است که فناوری ساخت تجهیزات الکترونیکی و هوشمند مانند گوشی، تبلت، لپ تاپ و … رشد فزاینده ای یافته است بطوری که هر هفته یک محصول جدید با قابلیت های کارآمد در معرض دید و فروش قرار می گیرد. بازار گوشی های هوشمند نیز ار این قاعده مستثنی نبوده و کاربران کمپانی های مختلف همواره انتظار یک ابتکار و فناوری جدید را در این گوشی ها می کشند. بدون شک در اطراف شما دستگاه هایی وجود دارد که با شکل ها و کارایی های متفاوتی، توسط کمپانی های مطرح این حوزه ساخته شده است.

با یک نگاه اجمالی به این دستگاه ها می فهمید که روز به روز بر ظرافت و امکانات آنها افزوده می شود اما این دستگاه ها همانند هر وسیله الکترونیکی، با خرابی و صدماتی مواجه می باشد که در این وضعیت وجود یک کارشناس و تعمیرکار حاذق که بر این اطلاعات اشراف دقیق داشته باشد احساس می گردد. آموزشگاه تعمیرات موبایل ۱۱۸ که مرکز تعمیرات تجهیزات الکترونیکی مانند تعمیر موبایل، تبلت و لپ تاپ نیز بشمار می رود با برگزاری دوره های مختلف آموزش تعمیرات موبایل درصدد است تا افراد علاقه مند و جویای کار در این حوزه را طوری آموزش دهد که بتوانند پس از گذراندن دوره های آموزش تعمیرات موبایل وارد بازار کار شده و در این حرفه پر درآمد شروع به فعالیت کنند.

آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه تعمیرات موبایل 118 تضمینی است!

دوره های آموزش تعمیرات موبایل

تعمیرات موبایل مانند هر تخصص و رشته ای دارای بخش های مختلفی است که با توجه به نیاز افراد آموزش داده می شود. دوره های آموزشگاه ۱۱۸ شامل تعمیرات سخت افزار موبایل، تعمیرات نرم افزار موبایل، تعویض و پروگرام هارد و تعمیرات آیفون یا ترکیبی از آنها بوده که با توجه به نیاز کاربر و درخواست وی قادر به شرکت در هر یک از این دوره ها می باشد. اما این دوره های شامل چه مباحثی می باشند.

  • دوره آموزش تعمیرات سخت افزار موبایل: این دوره آموزشی دارای سرفصل های متنوعی بوده ولی به اختصار تعدادی از آنها را ذکر می کنیم؛ آشنایی با مباحث الکترونیک، قطعات موبایل، آی سی ها و مدارهای موبایل، تعویض انواع سوکت شارژ هندزفری، سیم و … ، تعویض تاچ و ال سی دی کلیه برندها، نحوه عیب یابی، کار با هیتر، هویه و لوپ، قلق های باز و بسته کردن انواع گوشی، سیم کشی پیشرفته، شابلون زنی آی سی، تعویض گلس و تاج های UV، احیای باتری، تعویض آی سی چسبی.
  • دوره آموزش تعمیرات نرم افزار موبایل: این دوره نیز شامل آموزش تعمیرات نرم افزار کلیه برندها می باشد که به ذکر تعدادی از سرفصل های آن می پردازیم؛ کار با باکس های تعمیراتی، روت، فارسی سازی، آنلاک شبکه، ترمیم بوت تخصصی، ترمیم و تغییر IMEI، فلش، بیس باند، حل مشکلات شبکه و … . در پایان دوره آرشیو کاملی از فایلهای مربوط به انواع گوشی ها به افراد تحویل می گردد.
  • دوره آموزش تعویض و پروگرام هارد EMMC: این دوره یکی از تخصصی ترین دوره های آموزشی در حوزه تعمیرات موبایل بحساب می آید زیرا تعویض و پروگرام هارد با توجه به سی پی یوهای مختلف گوشی ها دارای قلق های خاصی است که در طول دوره افراد به صورت کاملا عملی در دو سطح سخت افزار و نرم افزار فرا می گیرند.

آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه تعمیرات موبایل 118 تضمینی است!

چگونه در این دوره ها ثبت نام کنید؟

اگر شما یکی از علاقه مندان این حوزه باشید حتما دوست دارید هرچه سریعتر در دوره های آموزش تعمیرات موبایل ثبت نام کنید تا وارد یکی از شغل های پردرآمد بازار شوید اما فرایند ثبت نام به چه صورت است؟ برای ثبت نام می توانید به صورت تلفنی تماس گرفته یا حضوری به آموزشگاه بیایید تا بررسی و هماهنگی های ابتدایی صورت گرفته اولین جلسه شما به صورت رایگان برگزار گردد که از ویژگی های منحصربفرد آموزشگاه می باشد. شما پس از شرکت در اولین جلسه و در صورت تمایل می توانید فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کنید تا از روز و ساعت برگزاری جلسات مطلع گردید.

آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه تعمیرات موبایل 118 تضمینی است!

مزایای شرکت در دوره های آموزشگاه چیست؟

مراکز و آموزشگاه های مختلفی در سطح کشور در حال فعالیت در این حوزه بوده و به آموزش کارورزان خود می پردازند که هر یک از آنها دارای معایب و مزایایی می باشند که قابل بررسی است. اما آموزشگاه تعمیرات موبایل ۱۱۸ نیز دارای مزایا و ویژگی های منحصربفردی است که می تواند نظر شما در در جهت شرکت در این دوره ها جلب نماید که به اختصار به معرفی آنها می پردازیم.

  1. برگزاری رایگان جلسه اول هر یک از دوره های آموزشی
  2. ادامه فرآیند آموزش تا یادگیری کامل کارورز
  3. تنظیم ساعات کلاس ها با وقت های آزاد کارورز
  4. برگزاری کلیه دوره ها به صورت عملی و در کارگاه آموزشگاه
  5. بازگرداندن هزینه های دریافتی کارورز در صورت عدم رضایت وی از دوره آموزشی
  6. برگزاری دوره ها به صورت خصوصی و نیمه خصوصی
  7. اهدای مدرک آموزشگاه و معرفی جهت دریافت مدرک فنی حرفه ای آموزش تعمیرات موبایل
  8. استفاده از اساتید تعمیرکار
  9. برگزاری کلاس در روزهای تعطیل برای افراد شاغل
  10. پشتیبانی نامحدود کارآموزان پس از اتمام دوره
  11. دسترسی سریع و آسان از طریق مترو و بی آر تی به آموزشگاه

آموزشگاه تعمیرات موبایل ۱۱۸ با برخورداری از سال ها تجربه در امر تعمیرات و آموزش تعمیرات تجهیزات الکترونیکی خصوصا موبایل و تبلت اقدام به برگزاری دوره های تخصصی تعمیرات موبایل نموده تا علاوه بر آموزش تخصصی کارورزان، تعمیرکاران حرفه ای را نیز وارد بازار کار نماید. کلیه دوره های آموزشی آموزشگاه با تمرکز بر کار عملی برگزار می گردد تا کارورزان به حداکثر توانایی در زمینه تعمیرات موبایل برسند.
مطمئنا افراد بسیاری هستند که فرصت و زمان لازم برای شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل را نداشته اند. تعمیرات ۱۱۸ فرصتی را بوجود آورده است تا شما بتوانید در زمان فراغت و تعطیلات خود این حرفه را فرا بگیرید و از ظرفیت های موجود در بازار کار برای این تخصص بهره ببرید به همین خاطر توصیه می شود که فرصت خود را از دست ندهید و با بررسی دوره های آموزشی آموزشگاه و ثبت نام در این دوره ها خود را محک بزنید تا اطمینان یابید که می توانید از عهده این حرفه جذاب و دوست داشتنی بربیایید یا نه! همچنین می توانید به سایت آموزشگاه تعمیرات موبایل مراجعه کنید تا اطلاعات کامل تری را بیابید.

تماس با تعمیرات ۱۱۸

شماره تماس : ۰۲۱۶۶۷۶۰۳۱۴  –   ۱۰ خط
۰۹۱۰۸۵۱۸۵۸۵
آدرس : تهران، خیابان انقلاب، بین نجات الهی و میدان فردوسی، جنب نوین چرم طبقه ۳ واحد ۱۲ و ۱۳


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا