اخبار

آموزشی برای حذف کردن اکانت در اینستاگرام

آموزشی برای حذف کردن اکانت در اینستاگرام,حذف حساب اینستاگرام,حذف کردن اکانت,Instagram,حذف حساب اینستاگرام,اینستاگرام,ترفند اینستاگرام,سایت آموزشی موبایلستان

شما از این به بعد میتوانید آموزشی برای حذف کردن اکانت در اینستاگرام مرتبط با بخش عمومی آندروید را در بخش سایت آموزشی موبایلستان بخوانید. به وب‌ سایت اینستاگرام مراجعه کنید و بر روی Log in کلیک کرده. حالا می‌توانید با تایپ کردن نام کاربری و رمز عبورتان Log in کرده و یا با کلیک بر روی Forgot password در صورت فراموشی رمزتان آن را بازیابی کنید.
با کلیک بر روی نام کاربری یا تصویر نمایه خود در گوشه بالای سمت راست از فید صفحه اصلی گزینه ویرایش مشخصات (Edit Profile) را ازمنوی کشویی انتخاب کنید.
با کلیک بر روی دکمه آبی “I’d like to delete my account” و دادن رمز به دکمه قرمزی خواهید رسید که با کلیک بر روی آن و تایید آن برای همیشه حساب اینستاگرامتان حذف خواهد شد.

در این قسمت می‌توانید به اینستاگرام دلیل حذف اکانتتان را بگویید و این سرویس سعی می‌کند با ارائه راهکارهای احتمالی شما را از این کار منصرف کند! به هر حال با تایپ مجدد رمزعبور و کلیک روی دکمه قرمز رنگ اکانت شما برای همیشه حذف خواهد شد.
گردآوری شده از همکاران سایت تخصصی موبایل – موبایلستان

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا