آموزش و ترفنداخبار

آموزش دانلود از اینستاگرام به راحتی

شاید اینستاگرام را بتوان اصلی ترین دلیل کاهش کاربران فیس بوک در چند ساله اخیر دانست،اپلیکیشنی که توانسته است جای خوبی را بین کاربران امروزی برای خود دست و پا کند.شاید شما هم تاکنون پس از مشاهده عکس یا فیلم کوتاهی در اینستاگرام به این فکر افتاده باشید که داشتن آن در حافظه تلفن همراهتان تجربه خوبی خواهد بود،اما راه آن را نمی دانستید.حال ما قرار است به شما روشی را معرفی کنیم که به وسیله آن دیگر نیازی به گرفتن اسکرین شات برای داشتن عکس مورد علاقه تان و یا زدن قید داشتن فیلم مورد نظرتان نخواهد بود.
حال ما امروز اپلیکیشنی را به شما معرفی خواهیم که به کمک آن به ساده ترین راه ممکن می توانید عکس یا فیلم مورد علاقه تان را از این شبکه اجتماعی محبوب دریافت کنید.
 
igetter for instagram2
 
برنامه iGetter for Instagram Pro یک پلاگین است که به شما عزیزان کمک می کند تا به آسانی فیلم ها و عکس های خود را بدون لاگین کردن ، از شبکه اجتماعی اینستاگرام دانلود کرده و آن ها را به راحتی تماشا نمایید. علاوه بر این این برنامه به شما اجازه می دهد تا ویدیوهای اینستاگرام را به صورت کاملا آنلاین مشاهده فرمایید. برای انجام این کار و شروع عملیات دانلود کافی است URL فیلم و یا عکس را در این برنامه کپی نموده و سپس دانلود عکس و فیلم را آغاز کنید. از این پس دیگر لازم نیست نگران دانلود فایل های ویدیویی و تصویری باشید.
دانلود مستقیم فایل از getandroid
دانلود از Google Play
دانلود از بازار

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا