آموزش و ترفند

آموزش نحوه استفاده از AR Emoji در تلفن های همراه هوشمند گلکسی اس ۹

AR Emoji

در مقاله قبلی در رابطه با نحوه ساخت AR Emoji در تلفن های همراه هوشمند گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس نوشتیم. در این مقاله قصد داریم تا به محوه استفاده از این قابلیت های منحصر به فرد و البته جذاب بپردازیم.
لازم به ذکر است که همواره دو راه برای استفاده از AR Emoji وجود دارد. راه سریع و آسان استفاده از آن لمس آیکون استیکر در بالای کیبورد است. با انجام این کار در منوی استیکر تبی را مشاهده می کنید که AR Emoji شما در آن قرار گرفته است. این ها در واقع انیمیشن های کوچک و سریعی هستند که از آواتار مجازی شما استفاده می کنند.
راهنمایی: زمانی که گلکسی اس ۹ شما برای اولین بار استیکرهایی را می سازد به صورت پیشفرض آن ها را در گالری عکس هایتان ذخیره می کند. شما می توانید به این ترتیب این استیکرها را با استفاده از کامپیوتر شخصی خود نیز دانلود کرده و از راه هایی به غیر از کیبورد سامسونگ به اشتراک گذاری آنها بپردازید. با این حال اگر مایل به انجام این کار نیستید می توانید با خیال آسوده این تصاویر را از گالری خود پاک کنید.
روش دوم برای استفاده از AR Emoji ثبت تصویر یا ضبط ویدیویی در درون آنها است. برای انجام این کار می باسیت نرم افزار دوربین را باز کرده و به حالت AR Emoji بروید. شما می توانید در هر دو حالت دوربین اصلی و دوربین سلفی این کار را انجام دهید. زمانی که مراجل یاد شده را پشت سر گذاشتید، می توانید چیزهایی که می خواهید از آنها استفاده کنید را از میان بسیاری از استیکرهای AR در دسترس بردارید. مدتی را برای جستجو در میان این آواتار ها صرف کنید و بعد از یافتن گزینه مورد علاقه خود به ضبط ویدیو یا ثبت تصویر از خودتان در قالب این ایموجی های جذاب بپردازید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا