آموزش و ترفند

آموزش نحوه تشخیص نام موسیقی ناآشنا با تلگرام

نحوه تشخیص نام موسیقی ناآشنا با تلگرام

ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که در جایی و به‌صورتی کاملا اتفاقی موسیقی‌ای را بشنوید و از آن لذت ببرید اما هیچ سر نخی از اسم خواننده یا نام آهنگ نداشته باشید. در چنین موقعیتی یکی از کارهایی که می‌توانید انجام دهید به خاطر سپردن بخشی از شعر و جست و جوی آن در موتورهای جستجو مانند گوگل است که البته این راه همیشه جوابگو نیست. برای مثال ممکن است بعدا حافظه شما در یادآوری آن بخش از شعر موسیقی یاری‌تان نکند و یا این‌که ممکن است شعر موسیقی به زبانی دیگر باشد که شما با آن آشنایی ندارید. البته همه این‌ها در مواردی است که موسیقی یاد شده بدون کلام نباشد.

در اینجاست که باز نرم‌افزار محبوب تلگرام که در سال ۲۰۱۳ میلادی به‌عنوان رقیبی برای واتس‌اپ طراحی شده و بسیاری از کاستی‌های این نرم‌افزار را پوشش داده است به سراغ شما می‌آید. تلگرام با قابلیت جدید خود این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که در هر کجا که باشید بتوانید با ضبط بخشی از موسیقی نام آن و خواننده آن را بیابید.

برای تشخیص نام موسیقی ناآشنا در تلگرام لازم است مراحل ساده زیر را به‌صورت گام به گام و دقیق طی کنید:

  1. نرم‌افزار تلگرام را باز کنید
  2. از اینجا وارد ربات Acknowbot شوید یا در بخش جستجوی تلگرام عبارت acknobot@ را تایپ کنید.
  3. کلمه Start را فشار دهید
  4. در این مرحله می‌توانید زبان مورد نظر خود را در این ربات انتخاب کنید
  5. حال از طریق ضبط صدای تلگرام می‌توانید بخشی از موسیقی یاد شده را به‌صورت ویس ضبط کرده و برای این ربات بفرستید. خواهید دید که این ربات به‌سرعت نام موسیقی را به همراه سایر اطلاعات تکمیلی برای شما ارسال می‌کند.

به این ترتیب با انجام این موارد می‌توانید موسیقی‌های دلخواه خود را با آشنایی با نام هنرمندی که آن را اجرا کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا