آموزش و ترفند

آموزش نحوه پست گذاشتن در اینستاگرام با استفاده از مرورگر وب

اینستاگرام بر روی مرورگر وب

شاید بیشتر کاربران اینستاگرام را به‌عنوان یک نرم‌افزاری برای دستگاه‌های همراه و یا به‌صورت دقیق‌تر، سیستم عامل‌های اندروید و ios بدانند و بدون نصب آن بر روی دستگاه همراه خود نمی‌توانند از این شبکه اجتماعی استفاده کنند. این امر پیش از این دقیقا درباره اینستاگرام صادق بود اما با افزوده شدن روزافزون کاربران به این نرم‌افزار ارتباط جمعی حتما پیشرفته شدن برای این نرم‌افزار محبوب دور از اندیشه نیست. به‌ویژه با به یاد آوردن تاریخچه اینستاگرام و عرضه اولیه آن تنها برای سیستم عامل ios و سپس ارائه آن برای سیستم عامل اندروید این پیشرفت تائید می‌شود.

در همین راستا نیز مدیریت این شرکت به‌تازگی تصمیم گرفته است تا به رایانه‌های شخصی افراد نیز راه یابد و کاربران می‌توانند با اینستاگرام نسخه وب نه‌تنها به لایک و کامنت گذاری بپردازند بلکه می‌توانند ازاین‌پس پست‌های خود را نیز با استفاده از نسخه وب این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند.

با این حال باید به یاد داشت که دسترسی و کار کردن با اینستاگرام با استفاده از مرورگر وب تجربه مشابه با کار کردن با نرم‌افزار این شبکه اجتماعی را به کاربران ارائه نخواهد کرد. برای مثال هنوز هم نمی‌توان از این طریق فایل‌های ویدیویی را اشتراک گذاری کرد و با ارسال استوری پرداخت. با این وجود به نظر می‌رسد که این روش برای کار با اینستاگرام روزبه‌روز پیشرفته‌تر می‌شود و افراد بیشتری را به خود جذب می‌کند.

برای به اشتراک گذاری پست در این شبکه اجتماعی با استفاده از مرورگر وب می‌بایست مراحل زیر را طی کنید:

  1. با استفاده از مرورگر کروم به وب‌سایت اینستاگرام بروید و وارد حساب کاربری خود شوید
  2. کلیدهای کنترل و شیفت و i را بفشارید تا پنجره توسعه‌دهنده برای شما به نمایش در بیاید
  3. در بالای منوی توسعه‌دهنده و در سمت چپ گزینه Elements آیکونی به شکل یک تبلت وجود دارد. آن را بیابید و انتخاب کنید. هم‌اکنون اینستاگرام فرض را بر این می‌گذارد که شما با یک تلفن همراه هوشمند وارد حساب کاربری خود شده‌اید.
  4. اکنون گزینه دوربین را در پایین صفحه مشاهده می‌کنید که می‌توانید با استفاده از آن به‌مانند تلفن همراه هوشمند خود تصاویر مورد نظرتان را به اشتراک بگذارید.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا