اخبار

آموزش ویدیویی نحوه استفاده عکاسان حرفه ای از دوربین هواوی پی ۲۰ پرو

دوربین هواوی پی ۲۰ پرو یکی از بهترین دوربین های حال حاضر دنیای گوشی های هوشمند است که بسیار قدرتمند بوده و قابلیت های ویژه و نهفته ای دارد. در این مطلب قصد داریم تا نکات عکاسی حرفه با آن را نمایش دهیم.
پس از نوکیا ۸۰۸ هیچ گوشی دیگری با دوربین ۴۰ مگاپیکسلی در ۴ سال گذشته رونمایی نشده بود. هواوی پی ۲۰ پرو کاملا با گوشی نوکیا متفاوت است، چرا که علاوه بر یک دوربین ۴۰ مگاپیکسلی عادی، یک دوربین سیاه و سفید و همچنین یک سنسور تله فوتو کمکی نیز به همراه دارد که به ترتیب دارای رزولوشن ۲۰ مگاپیکسل و ۸ مگاپیکسل هستند.
البته باید توجه کنیم که دوربین های لایکا به خودی خود بزرگ و قدرتمند هستند. دوربین هواوی پی ۲۰ پرو در بخش فیلم برداری نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و در کنار پرچمداران سونی و سامسونگ، به قابلیت فیلم برداری سوپر اسلوموشن با نرخ۹۶۰ فریم بر ثانیه مجهز است.
یکی از اصلی‌ترین مزایای وجود تراشه کایرین ۹۷۰ در پرچمداران اخیر سری Mate، بهره بردن از توانایی‌های هوش مصنوعی در دوربین‌های آن‌ها بود. از آنجایی که این تراشه در پرچمداران خانواده P20 نیز به کار رفته است، می‌توان از ویژگی‌هایی همچون تشخیص خودکار صحنه و اعمال تغییر در تنظیمات دوربین به صورت خودکار بهره برد.
هرچند که گوشی هواوی پی ۲۰ همچون پی ۲۰ پرو دوربین ۳ گانه ندارد اما به لطف داشتن یک دوربین دوگانه متشکل از سنسور عادی ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور سیاه و سفید ۲۰ مگاپیکسلی، همچنان جزو بهترین‌ها محسوب می‌شود، به همین دلیل بعید نیست برخی عکاسان حرفه‌ای به خاطر قیمت پایین‌تر به سمت این مدل جذب شوند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا