اخبار

آیفون ۸ با بدنه شیشه ای همچون آیفون ۴ اس یا بدنه سرامیکی راهی بازار خواهد شد !

پس از گذشته کمتر از یک ماه از زمان رونمایی و عرضه‌ی نسل جدید آیفون‌های اپل به بازار، شایعات در رابطه با نسل بعدی شروع به انتشار گرفته است. سال ۲۰۱۷ دهمیم سالی است که اپل آیفون را راهی بازار کرده و از این‌رو بنابر گمانه‌های مطرح شده، این کمپانی در نظر دارد تا نسل بعدی گوشی هوشمندش را با تغییراتی گسترده و امکاناتی جدید راهی بازار کند تا از این طریق دهمین سال عرضه‌ی آیفون را جشن بگیرد. هر چند اپل هنوز اطلاعاتی را در خصوص نامگذاری نسل بعدی گوشی‌های هوشمندش ارائه نکرده، اما شنیده‌ها نشان از این دارد که این گوشی با نام آیفون ۸ رونمایی می‌کند.
یکی از کاربران Weibo در حساب کاربری خود در این شبکه‌ی اجتماعی به نقل از یک کارمند اپل استفاده از شیشه در پنل جلویی و پشتی آیفون ۸ را همچون آیفون ۴ اس نوید داده است.

 

آیفون 8 با بدنه شیشه ای همچون آیفون 4 اس یا بدنه سرامیکی راهی بازار خواهد شد

 

البته اشاره به این ویژگی چندان تازگی ندارد، چراکه کو مینگ پول، یکی از تحلیل‌گران حوزه‌ی فناوری نیز پیش از این استفاده از پنل‌های شیشه‌ای در کنار فریم فلزی را در آیفون ۸ و ۸ پلاس وعده داده بود. براساس اطلاعات ارائه شده توسط کاربر ویبو، یکی دیگر از گزینه‌های اپل استفاده از بدنه‌ی سرامیک در رنگ سفید یا مشکی است. وی از وجود پلن سوم نیز سخن گفته، حال آنکه جزئیات طرح سوم در دست نیست.
 
منبع gizmochina
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا