اخبار

آپدیت اندروید ۵.۰.۲ برای تبلت گلکسی نوت پرو ۱۲.۲ اینچی نسخه LTE عرضه شد

مدل LTE گلکسی نوت پرو ۱۲.۲اینچی که از لحاظ قد و قامت، بزرگترین تبلت سری گلکسی است، دست آخر میزبان اندورید ۵.۰.۲ شد.
این آپدیت که با شماره P905XXUABOD7 شناخته می‌شود در حال حاضر برای دارندگان این محصول در سوئیس منتشر شده است و با توجه به روال انتشار آپدیت اندروید ۵ از جانب سامسونگ انتظار داریم تا در چند هفته آتی دستِ سایر دارندگان این تبلت نیز به آپدیت اندروید ۵.۰.۲ برسد.
روال آپدیت نسخه‌های جدید اندروید توسط گوگل آنقدر بی‌برنامه و جَسته و گریخته است که مشخص نمی‌شود چه زمانی محصولات اندرویدی آپدیت جدیدی را دریافت خواهند کرد. ناگفته نماند که این امر برای مدل گوگل‌پلی محصولات اندرویدی صدق نمی‌کند؛ اما میلیون‌ها دستگاه اندرویدی به احتمال زیاد هرگز طعم آب‌نبات چوبی اندروید را نخواهند چشید.
سامسونگ سری گلکسی نوت پرو ۱۲.۲ اینچی را برای پیکار با سرفیس پرو ۳ مایکروسافت روانه بازار کرده و مدل SM-P905 این محصول دی‌ماه پارسال به بازار عرضه شد. این‌ روزها درخواست برای تبلت‌ و گوشی با صفحه‌نمایش بزرگتر بیشتر شده و انتظار می‌رود تا اپل نیز برای عقب نماندن از نیاز بازار،‌آی‌پد جدیدی را با قد وقامت بزرگ‌تر روانه بازار کند.
اندروید نسخه ۵.۰.۲ آب‌نبات چوبی که برای گلکسی نوت پرو ۱۲.۲ اینچی عرضه شده باگ‌های نسخه کیت‌کت این تبلت را بر طرف کرده و شاهد بهینه‌سازی‌های دیگری هم بوده است. از لحاظ ظاهری هم طراحی متریال در آپدیت جدیدِ اندروید به این تبلت خوش قد و قامتِ سامسونگی رنگ و لعابی تازه بخشیده است.
فارنت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا