اخبار

آپدیت اندروید ۵.۱.۱ گلکسی نوت ۴ سامسونگ عرضه شد


 
 
 
زمان زیادی از عرضه آپدیت اندروید ۵.۱.۱ نمی‌گذرد اما در این مدت کم سامسونگ بیکار ننشته‌ و پس انتشار این آپدیت برای گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج، این بار نوبت گلکسی نوت ۴ است که طعم جدیدترین نسخه آپدیت اندروید را بچشد.
 
گلکسی نوت ۴ پارسال از جانب سامسونگ روانه بازار شد و انتشار آپدیت اندروید ۵.۱.۱ برای محصولی که پارسال معرفی شده نشان از حمایت سامسونگ از این فبلت دوست‌داشتنی دارد. ناگفته نماند که این آپدیت هنوز به صورت رسمی و جهانی عرضه نشده و تنها دارندگان گلکسی نوت ۴ در روسیه پیغامی مبنی بر آپدیت گوشی به نسخه اندروید ۵.۱.۱ دریافت کرده‌اند.
 
همان‌طور که ذکر شد این آپدیت جدید به تازگی برای گلکسی نوت ۴ در روسیه منتشر شده و با این حساب اطلاعات زیادی از بهینه‌سازی و امکانات آپدیت جدید در دسترس نیست، اما باز هم بدون شک باگ‌ها و اشکالات نرم‌افزاری نسخه اندروید ۵.۱ در آپدیت جدید برطرف شده است.
 
گفته می‌شود قسمت‌هایی از پردازنده اگزینوس ۶۴ بیتی که در گلکسی نوت ۴ بلااستفاده بوده، با آپدیت جدید فعال می‌شود. انتشار این آپدیت در روسیه می‌تواند به این معنی باشد که هنوز تا عرضه سراسری آن، زمان نیاز است و سامسونگ قصد دارد بازخوردهای آپدیت اندروید ۵.۱.۱ برای گلکسی نوت ۴ را جمع‌آوری کرده تا نسخه آپدیت بی‌عیب و نقصی را منتشر کند.
 
ال‌جی نیز قبلا چنین سابقه‌ای داشته است و آپدیت اندروید آب‌نبات‌ چوبی را برای دارندگان محصولات تراز اول این شرکت در لهستان منتشر کرد تا پس از دریافت بازخوردها عرضه سراسری این آپدیت را در پیش بگیرد.
 
به هر ترتیب با توجه به سابقه‌ای که از انتشار نسخه‌های جدید اندروید از جانب سامسونگ برای محصولات تراز اول سراغ داریم، انتظار می‌رود به زودی آپدیت اندروید ۵.۱.۱ برای سایر کشورها نیز منتشر شود.
 
فارنت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا