اخبار

آپدیت جدید دستیار صوتی مایکروسافت cortana شما را از داشتن منشی بی نیاز می کند!

 
cortana
ماکروسافت این بار با فاصله کمتر از یک ماه دستیار صوتی خود cortana را به روز رسانی کرد و در این اپدیت جدید قابلیت های جدیدی آورده شده.
یکی از قابلیت ها این است که اگر کاربر به طور هم زمان از چند تقویم الکترونیکی برای یادآوری قرار ملاقات های خود استفاده  کند این اپلیکیشن هارا به صورت لینک با یکدیگر متصل کرده و این برای کاربران اندروید که معمولا از اپلیکیشن های مختلف استفاده میکنند  cortana مفید و کاربردیست. و قابلیت های دیگه ای هم برای تنظیم قرار ملاقات ها دارد مثل مشخص کردن محل جغرافیایی قرار ملاقات و محل کنونی کاربر و تخمین فاصله و…
شرکت مایکروسافت در آپدیت جدید cortana  برای کاربران خود قابلیت جدید دیگری نیز اضافه کرده است که این قابلیت  یادآوری تاریخ تولد ها و سایر تاریخ های مهم می باشد.این موضوع برای اکثر کاربرانی که تاریخ های تولد افراد مهم در زندگی خود را فراموش می کنند بسیار حیاتیست.

cortana برنامه ای بسیار هوشمند است ، در صورتی که اطلاعات کافی در خصوص علایق کاربر داشته باشد  بر اساس این اطلاعات اخبار ، برنامه‌های تلویزیونی یا گزارش‌های ورزشی مناسب با سلیقه کاربر را جمع‌آوری کرده و در اختیار وی قرار دهد .

آخرین نسخه از Cortana مهارت ویژه‌ای دار که می‌تواند بر اساس نحوه کاربری شما از دستگاه، قابلیت‌های خود را کنترل و مدیریت کند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا