اخبار

آپدیت جدید پوکمون گو با دستخوش تغییرات زیاد عرضه شد

پوکمون گو (Pokemon Go) یکی از پرطرفدارترین بازی‌های حال حاضر در دنیای موبایل به شمار می‌رود و بیشتر کاربران تلفن‌های هوشمند این بازی را حداقل یک بار تجربه کرده‌اند. اخیرا کمپانی سازنده این بازی، نیانتیک (Niantic) نسخه جدیدی از بازی محبوب خود را عرضه کرده و حالا در آپدیت پوکمون گو شاهد ویژگی‌های جدیدی در کنار برطرف شدن باگ‌ها هستیم.
همانطور که قبلا هم گفته شد، تعداد کاربران فعال پوکمون گو به طرز محسوسی درحال کاهش است و این موضوع تبلیغات گسترده و موثر نینتندو و همچنین گیم پلی خسته کننده این بازی را گوشزد می‌کند. بالا رفتن تعداد کاربران فعال پوکمون گو تنها به وسیله افزودن ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید به بازی میسر است و ظاهرا ژاپنی‌ها از این مسئله آگاه هستند؛ چرا که در آپدیت پوکمون گو توانسته‌اند به بازی هیجان بیشتری بیافزایند.
یکی از ویژگی‌های جدید آپدیت پوکمون گو نمایش محل دریافت و شکار پوکمون‌هاست که در صفحه statistics قرار می‌گیرد. بدین ترتیب می‌توانید به راحتی محل دریافت پوکمون‌های خود را روی نقشه مشاهده کنید.
ژاپنی‌ها در آپدیت پوکمون گو برای کاربرانی که از لوازم جانبی پوکمون گو پلاس استفاده می‌کنند سورپرایز ویژه‌ای در نظر گرفته‌اند و گیم پلی جدیدی برای آن‌ها طراحی کرده‌اند. حالا بازیکن می‌تواند با استفاده از ویژگی Incense، پوکمون پیش روی خود را شکار کند و علاوه بر افزودن آن به مجموعه پوکمون‌های خود، در جنگ‌ها نیز از آن استفاده کند.
آپدیت پوکمون گو دستخوش تغییرات زیادی شده است
نیانتیک در کنار معرفی چند قابلیت جدید، به بررسی و رفع باگ‌های نسخه پیشین پوکمون گو نیز پرداخته است. در گذشته برخی دیوایس‌ها روی صفحه بارگذاری ابتدایی بازی فریز می‌شدند و حتی با اجرای دوباره برنامه این مشکل مرتفع نمی‌شد اما به لطف آپدیت پوکمون گو دیگر شاهد چنین اشکالاتی از بازی نیستیم. همچنین باگ مربوط به کندی حرکت دوربین به هنگام جنگ نیز برطرف شده است. ناگفته نماند باگ‌های رفع شده محدود به این دو مورد نمی‌شوند و به طور کلی نسخه جدید پوکمون گو با نقص کمتری اجرا می‌شود.
نیانتیک پس از انتشار آپدیت پوکمون گو وعده اضافه شدن قابلیت‌های جذاب جدیدی داده است که به زودی روی بازی اعمال خواهند شد. شما می‌توانید از طریق لینک‌های زیر نسبت به دانلود و اجرای جدیدترین نسخه پوکمون گو اقدام کنید.

لینک دانلود برای اندروید | لینک دانلود برای iOS

 
منبع : PhoneArena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا