اخبار

آپدیت OTA ویندوز ۱۰ موبایل به زودی عرضه خواهد شد

اگر از کاربران ویندوزفون ۸٫۱ هستید و مدت زمان زیادیست که در انتظار آپدیت ویندوز ۱۰ موبایل نشسته اید این نوید را به شما میدهیم که احتمالا در همین روز ها این آپدیت به صورت OTA عرضه خواهد شد. اکنون طبق یک پست که در صفحه ی پشتیبانی اپراتور VodaFone در ایتالیا منتشر شده است، حاکی از این دارد که آپدیت ویندوز ۱۰ موبایل برای بعضی از مدل های لومیا در هفتم مارچ عرضه خواهد شد.
این صفحه خاطر نشان کرده است که این آپدیت فقط برای گوشی های تحت اپراتور VodaFone در ایتالیا است ؛ اما حاکی از این دارد که به زودی این آپدیت در کشور هایی مانند آمریکا نیز عرضه خواهد شد. طبق این پست اولین مدل هایی که این آپدیت را دریافت خواهد کرد بدین ترتیب است: مایکروسافت لومیا ۵۳۵، نوکیا لومیا ۶۳۵، نوکیا لومیا ۷۳۵، نوکیا لومیا ۸۳۰، نوکیا لومیا ۹۳۰ و نوکیا لومیا ۱۵۲۰ . این مدل ها از هفتم مارچ در ایتالیا ویندوز ۱۰ موبایل را توسط گوشی دریافت خواهند کرد. مدل هایی که با ویندوز ۱۰ معرفی شدند لومیا ۹۵۰، لومیا ۹۵۰XL و لومیا ۵۵۰ هستند.
تا کنون خبر ها و شایعات بسیار زیادی در مورد آپدیت شدن گوشی های ویندوزفونی ۸٫۱ منتشر شده است اما هر بار بیش از پیش باعث نا امیدی کاربران ویندوزفون شده است. در واقع انتظار میرفت مایکروسافت در سال ۲۰۱۵ چندین مدل را به ویندوز ۱۰ موبایل آپدیت کند اما این اتفاق رخ نداد.
این تاخیر های فراوان از دید بسیاری از کاربران تنها یک دلیل دارد و آن هم این است که از زمان خرید نوکیا توسط مایکروسافت در سال ۲۰۱۴ حضور این کمپانی در این زمینه به پایان رسیده است. همچنین برخی به این معتقد هستند که مایکو.سافت تمرکز خود را بر روی سری سرفیس قرار داده است و گوشی های هوشمند کمپانی در گجت هایی مانند سرفیس پرو غرق شده اند.
در ادامه میتوانید تاریخ ارائه ی آپدیت ویندوز ۱۰ موبایل در ایتالیا برای اپراتور VodaFone را مشاهده کنید.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا