اخبار

آیا آیفون ۷ این شکلی است ؟ + عکس

هر سال قبل از رونمایی از یک محصول جدید و پرطرفدار دنیای تکنولوژی ، طرح‌های مفهومی یا کانسپت های بسیاری از آن توسط طراحان مختلف منتشر می گردد.آیفون های اپل هم همیشه در این دسته از محصولات قرار داشته و همه ساله کانسپت های زیادی قبل از رونمایی نمونه اصلی از آنها منتشر می گردد.امروز هم شاهد انتشار یک کانسپت زیبا و دیدنی جدید از آیفون ۷ اپل با طراحی Dusan Djokic هستیم که با اینکه بعید به نظر می رسد نمونه واقعی شباهتی به این طرح مفهومی داشته باشد ، اما دیدن آن خالی از لطف نیست.
 
در این طرح مفهومی که طراح نام آن را آیفون ۷ پریمیوم ( iPhone 7 Premium ) گذاشته است ، آیفون جدید از لحاظ ظاهری تفاوت بسیار زیادی با گذشته دارد و شما از هر زاویه‌ای که به آن نگاه کنید، یک محصول فوق العاده زیبا را می‌بینید.
آیفون ۷ از ضخامت فوق‌العاده کمی برخوردار است و در اطراف نمایشگر آن شاهد حاشیه‌های اضافی نیستیم که همین مسئله موجب شده تا این طرح مفهومی یک آیفون زیبا را نشان دهد. همچون سایر آیفون‌های اپل، این مدل نیز در زیر نمایشگر خود دکمه هوم را جای داده که بیش از هر چیز شبیه به یک دوربین است. البته همین دکمه نیز چون نگینی بر پیکره این طرح مفهومی می‌درخشد.
در بخش زیرین این مدل پورت USB نوع C قرار گرفته و دکمه‌های کاهش و افزایش صدا نیز همچون مدل‌های قدیمی به صورت گرد طراحی شده‌اند. بدنه دستگاه نیز فلزی بوده و نمایشگر تا لبه ‌ای آن کشیده شده است.
طراح این آیفون هیچ صحبتی در رابطه با مشخصات فنی این محصول نکرده و تنها به ارایه چند تصویر بسنده کرده است. در ادامه شما را به دیدن تصاویر این طرح مفهومی دعوت می کنیم :
 

iPhone-7-premium-concept-6iPhone-7-premium-concept-7iPhone-7-premium-concept-5iPhone-7-premium-concept-4iPhone-7-premium-concept-3

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا