اخبار

آیا شیائومی به ۸۰ میلیون فروش خود خواهد رسید؟

شیائومی چند وقت پیش می ۶ خود را معرفی کرد.پیش‌بینی شده که فروش گوشی‌های هوشمند این شرکت در سال ۲۰۱۷ از رقم ۸۰ میلیون بیشتر شود. تقاضا برای جدیدترین پرچم‌دار این شرکت یعنی می ۶ اکنون در بالاترین میزان خود قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود این روند در آینده‌ی نزدیک ادامه یابد. این فروش بالای می ۶ می‌تواند شیائومی را در راه رسیدن به فروش ۸۰ میلیونی کمک کند.
با این که تا به حال فروش این شرکت زیاد چشمگی نبوده اما نمودار ها نشان از پیشرفت فزاینده این شرکت می دهد. این شرکت در جذب سرمایه‌گذاران نیز موفق عمل کرده است.ارزش این شرکت نیز اکنون به بیش از ۸۰ میلیون دلار رسیده است. در کنار معرفی می ۶، شیائومی در سال ۲۰۱۷ تعدادی گوشی هوشمند از سری ردمی و ردمی نوت نیز معرفی کرده و درصدد است تا پایان سال جاری نیز چند گوشی هوشمند دیگر به بازار عرضه کند. انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند می ۶ پلاس، می میکس ۲ و می نوت ۳ نیز در سال جاری معرفی شوند که بدون شک این شرکت را در راه رسیدن به اهداف فروش خود کمک خواهند کرد.
به نظر می رسد که سال گذشته حدود ۵۵ الی ۶۰ میلیون دستگاه از این شرکت به فروش رفته است. شیائومی در سال ۲۰۱۴ تعداد ۶۱ میلیون دستگاه گوشی هوشمند فروخت که در سال ۲۰۱۵ این رقم به ۷۰ میلیون دستگاه افزایش یافت و این شرکت را در جایگاه اول فروش در کشور چین قرار داد. سال ۲۰۱۶ با فروش ۵۸ میلیون دستگاه گوشی هوشمند، سال خوبی برای شیائومی نبوده است؛ اما به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد موفقیت‌های گذشته‌ی خود را تکرار کند.
هواوی، ویوو و اوپو رقیبان سرسختی هستند که شیائومی باید با آن‌ها رقابت کند. پس کار شیائومی کمی سخت تر است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا