اخبار

آیا قسمت جدیدی از سری Resident Evil درحال ساخت است؟

شرکت «کپکام» (Capcom)، ناشر سری Resident Evil، اخیرا گزارش کاملی از سال مالی ۲۰۱۵ را منتشر کرده است. بر اساس اطلاعاتی که در این گزارش وجود دارند می‌توان فهمید که کپکام نقشه‌های زیادی برای سری Resident Evil در تعطیلات سال نو میلادی دارد.
طبق گفته کپکام، بازی Resident Evil: Umbrella Crops که در ماه ژوئن (خرداد/ تیر) عرضه می‌شود؛ فقط دست‌گرمی برای «حمله همه جانبه» (منظور احتمالا بازی جدیدی از مجموعه اصلی است) که برای نیمه دوم سال مالی برنامه ‌ریزی شده است. سال مالی امسال، در ۳۱ مارس ۲۰۱۷ به اتمام خواهد رسید.
دقیقا مشخص نیست که منظور کپکام از «حمله همه جانبه» چیست. زیرا به صورت رسمی، به غیر از بازسازی Resident Evil 4  و Resident Evil 5 کپکام ساخت قسمت جدیدی از این بازی را در دستور کاری امسال خود قرار نداده است. شاید منظور کپکام یک قسمت معرفی نشده جدید از مجموعه اصلی این بازی باشد؛ شاید هم کپ‌کام می‌خواهد توجه‌ها را به تولد ۲۰ سالگی این مجموعه که همین سال اتفاق می‌افتد، جلب کند.
بازی Umbrella Crops نسخه فرعی از دنیای سری Resident Evil می‌باشد که ۲۱ ژوئن (۱ تیر) امسال برای پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی به‌صورت دیجیتالی عرضه خواهد شد.
منبع : VG247

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا