اخبار

آیا هواوی پی ۱۰ زیباترین همراه ۲۰۱۷ است؟

آیا هواوی پی ۱۰ زیباترین همراه ۲۰۱۷ است؟

هواوی پی ۱۰

پرچم‌دار جدید شرکت چینی هواوی یعنی مدل پی ۱۰ با طراحی زیبا و مشخصات نیرومندی که آن را در میان همراه‌های رده‌بالا قرار داده است، چشم‌های بسیاری را به سمت خود خیره کرده است. این تلفن همراه هوشمند دارای صفحه نمایشی ۵٫۱ اینچی فول اچ‌دی و ۴ گیگابایت رم بوده و همچنین پردازنده آن نیز Kirin 960 نام دارد. همچنین حافظه داخلی آن ۶۴ گیگابایت و قابل ارتقا است. علاوه بر این هواوی تلفن همراه هوشمند مجهز به اندروید ۷٫۰ خود را با رابط کاربری ویژه خود یعنی EMUI مزین کرده است.

جدای از تمامی این مشخصات، طراحی ویژه و منحصربه‌فرد این تلفن همراه هوشمند شایان توجه فراوان است. بااین‌حال بدنه فلزی قوس‌دار آن به حالتی طراحی شده است که ناخودآگاه یادآور طراحی منحصربه‌فرد آیپد تاچ است. البته نه‌تنها بدنه فلزی و زوایای ویژه این تلفن همراه طراحی‌های اپل را در ذهن تداعی می‌کند بلکه رنگ‌های بسیار زیادی هم برای آن در نظر گرفته شده است.

در مجموع هواوی پی ۱۰ در هشت رنگ مختلف از جمله سفید، نقره‌ای، سیاه و دو رنگ طلایی مختلف و همچنین رنگ رز گلد به بازار عرضه خواهد شد. البته رنگ‌های ویژه این گوشی آبی و سبز آن است که برای کاربر بسیار جذاب بوده و این تلفن را از رنگ‌های کلیشه‌ای رها ساخته است.

جدای از طراحی، این تلفن دارای یک دوربین دو عدسی‌ای از شرکت لایکا است که با پرچم‌دار سال پیش این شرکت یعنی هواوی پی ۹ به کاربران معرفی شد. علاوه بر این، تلفن یاد شده دارای یک نرم‌افزار عکس‌برداری هوشمند است که قابلیت‌هایی از جمله ردیاب چهره سه‌بعدی، حالت پرتره و… را به کاربر اهدا می‌کند.

نظر شما درباره این دستگاه چیست؟ آیا ظاهر این مدل می‌تواند شما را به خود جذب کند یا خیر؟ نظرات خود را در بخش مربوطه با ما در میان بگذارید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا