اخبار

آیا گلکسی نوت ۷ مجهز به یک نمایشگر ۶ اینچی خواهد بود؟

اندازه نمایشگر گلکسی نوت ۷ مورد تردید واقع شد. گوشی گلکسی نوت ۷، محصول بعدی کمپانی سامسونگ بوده که مدتی است به دلیل نزدیک شدن زمان معرفی، خبر‌های زیادی درباره‌ی آن در منابع خبری تکنولوژی منتشر می‌شود.
با استناد به خبر‌های درز شده در مورد مشخصات گلکسی نوت ۷ پیش بینی می‌شد که این فبلت از یک نمایشگر دو طرف منحنی ۵٫۷ اینچی با رزولوشن تصویری ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل (کیفیت کواد اچ دی) برخوردار خواهد بود؛ اما به‌تازگی در وب‌سایت صادرات و واردات هند، Zauba، ذکر شده است که این دستگاه مشتاقانه در انتظار دریافت یک نمایشگر ۶ اینچی است.
یک دستگاه با شماره سریال SM-N930R4 که با گوشی گلکسی نوت ۷ مطابقت دارد در روز جمعه یکم جولای (دو روز قبل) جهت آزمایش از کره‌ی جنوبی روانه‌ی بازار‌ هند شد. بخشی از فهرست مندرج شده در این وب‌سایت به اندازه‌ی نمایشگر گلکسی نوت ۷ اشاره کرده و آن را یک صفحه نمایش ۶ اینچی معرفی کرده است.
این گوشی ممکن است که یک نمونه‌ی اولیه از دستگاه Galaxy Note 7 بوده باشد و یا اینکه یک اشتباه تایپی یا بی‌دقتی در اندازه‌ی نمایشگر آن صورت گرفته است؛ اما با توجه به اینکه تعدادی گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۷ به هند ارسال شده می‌توان به‌زودی دریافت که کدام اندازه نمایشگر برای آن واقعیت خواهد داشت.
در همین رابطه دیروز خبری منتشر شد مبنی بر آنکه فبلت گلکسی نوت ۷ احتمالا در سه‌رنگ‌بندی مختلف به بازار وارد خواهد شد. در کنار این رنگ‌بندی وجود نمایشگر دو طرف منحنی این دستگاه نیز خودنمایی کرده و ساعاتی پیش با انتشار تصاویر جدیدی از این دستگاه توسط کمپانی سازنده‌ی لوازم جانبی Olixar، مشخص شد که موبایل گلکسی نوت ۷ به پورت یو اس بی نوع C مجهز خواهد شد.
درهرصورت بر اساس لیست منتشر شده در وب‌سایت Zauba، نمایشگر گلکسی نوت ۷ می‌تواند به‌جای یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی که تا به امروز در اکثر وب‌سایت‌های معتبر جهانی اعلام می‌شد، یک نمایشگر ۶ اینچی باشد. دوم اوت روزی است که این فبلت به‌طور رسمی رونمایی خواهد شد. تا آن روز صبر کنید تا ببینیم سامسونگ چه آشی برای این دستگاه جدید خود پخته است.
در زیر قسمتی از لیست منتشر شده در وب‌سایت زوبیا را مشاهده می‌کنید. وجود نمایشگری ۶ اینچی در آن به‌ثبت رسیده است.
 
نمایشگر گلکسی نوت 7

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا