اخبار

آیا گلکسی نوت ۷ های فراخوان شده به عنوان کالای Refurbished به فروش می رسند؟

به تازگی سامسونگ مجبور شده که به خاطر مشکل ایجاد شده در باتری پرچمدار جدید خود، دستور فراخوان نوت ۷ را بدهد. از زمان منتشر شدن گلکسی نوت ۷، تاکنون بیش از ۳۵ مورد انفجار رخ داده است که در پی آن سامسونگ متعهد شد تا کلیه نوت ۷ های منتشر شده خود را جمع آوری کند و موارد ایمنی آن را دوباره از سر گیرد.

کاربران زیادی از سراسر دنیا که نوت ۷ را خریده اند، به ناچار مجبور به رعایت دستور فراخوان سامسونگ شده اند، این مسئله می تواند برای سامسونگ گران تمام شود زیرا تعداد نوت ۷ هایی که باید باز شوند و باتری جدید در آن ها قرار داده شود به چندین میلیون می رسد! حال سوالی بسیار مهم مطرح است، آیا سامسونگ پس از قرار دادن باتری جدید برای نوت ۷، اقدام به فروش مجدد آن ها می کند یا خیر؟
جواب مثبت است، البته با توجه به این که سامسونگ تنها از افراد حرفه ای و کار کشته با استفاده از دستگاه های مدرن و مجهز اقدام به بازسازی نوت ۷ می کند، مسئله فروش مجدد چندان هم تاثیر منفی بر روی نوت ۷ نمی گذارد اما برای بعضی افراد که از کالای Refurbished متنفرند، تنها صبور بودن چاره ی کار است زیرا نوت ۷ های Refurbished تنها برای زمان کوتاهی در مغازه ها موجود اند و پس از مدتی نوت ۷ های از سر تولید شده با باتری جدید جایگزین آن ها می شوند.
هنگامی که سامسونگ شروع به فروش نوت ۷ های Refurbished خود کند، با توجه به پرونده های حقوقی که برای این کار باز می شود، سامسونگ باید بین ۲۵ تا ۷۵ درصد تخفیف در مقایسه با قیمت اصلی کالا اعمال کند. خیلی از خرده فروشان می توانند با گرفتن تخفیف نوت ۷ و فروش آن به قیمت اصلی پس از اتمام سری Refurbished پولی به جیب بزنند.
 
منبع : زوم تک

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا