اخبار

آیا iPhone 6c در فوریه معرفی خواهد شد؟

در مورد برنامه های آتی کمپانی اپل برای معرفی آیفون های جدید همواره شایعات مختلفی منتشر می شود و نسخه ارزان تر آیفون هم در سال های اخیر از جمله سوژه های داغ بوده است.
 
تا به امروز اپل فقط یک بار خارج از رده آیفون های رده بالای خود محصولی را وارد بازار نموده که آن هم iPhone 5C با بدنه پلاستیکی بوده است، دیوایسی که شاید بتوان آن را ضعیف ترین محصول این سری در بازار خواند. حال اخبار مختلف از وجود iPhone 6c با بدنه فلزی در سری محصولات آتی اپل حکایت داشته و منابع مختلف زمان معرفی و عرضه این محصول را پیش از روی کار آمدن آیفون ۷ و ۷ پلاس حتی در اوایل ۲۰۱۶ می دانند.
فارغ از بحث ارزان تر بودن آیفون سری C، بازگشت اپل به صفحه ۴ اینچی یکی از خواسته های جمع کثیری از کاربران است و در صورت وقوع این اتفاق اپل خواهد توانست که محدوده گسترده تری از خواسته ها را پوشش دهد.
جدا از صفحه نمایش ۴ اینچی، وجود حسگر اثر انگشت یا TouchID و عدم وجود ۳D Touch از جمله موارد ذکر شده در مورد این محصول هستند، از طرف دیگر چیپست این محصول نیز احتمال دارد مربوط به نسل قبل آیفون ها باشد.
امکان دارد که اپل پس از معرفی آیفون ۶ سی این محصول را جایگزین ۵S نموده و به تولید آیفون های ۶ و ۶ اس نیز ادامه دهد. در صورت صحت گزارش وبسایت TechWeb، کمپانی اپل در ماه ژانویه آیفون ۶c را معرفی و در فوریه آن را راهی بازار خواهد نمود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا