اخبار

آیفون دو سیم کارت در راه است

تحلیلگر ارشد KGI پیش بینی کرده است که اپل امسال از سه مدل گوشی جدید معرفی شده دو آیفون دو سیم کارت هستند.
تحلیلگر ارشد KGI ریال مین چی کو، در مورد اپل پیش بینی های بسیاری انجام داده است که اکثرا درست از آب در آمده اند. اما گاهی نیز پیش آمده که حرف‌های او درست از آب در نیایند. پس نمی‌توانیم به طور کامل در مورد صحبت‌های کو قضاوت کنیم.
این تحلیلگر دیروز اعلام کرد که آیفون دو سیم کارت اپل در راه است.
اولین مدل آیفون دو سیم کارت همان مدل ۶٫۱ اینچی است که قیمتی بین ۶۵۰ تا ۷۰۰ دلار خواهد داشت. مدل تک سیم کارته این نسخه نیز قیمتی بین ۵۵۰ الی ۶۵۰ دلار خواهد داشت. آیفون دو سیم کارته بعدی، یک مدل ۶٫۵ اینچی بالارده مجهز به نمایشگر اولد است. این در حالیست که مدل ۵٫۸ اینچی آیفون های سال ۲۰۱۸ نیز به نمایشگر اولد مجهز هستند، اما خبری از پشتیبانی از دو سیم کارت نیست.
البته استفاده از محصول دو سیم کارت در کشور آمریکا مرسوم نیست، اما فروش این محصولات در آسیا، اروپا و خاور میانه زیاد است. اپل نیز احتمالا می‌خواهد با استراتژی عرضه آیفون دو سیم کارته خود مشتریان جدیدی از سراسر جهان پیدا کند.
هرچند که به نظر می رسد امسال نیز قیمت گوشی های جدید اپل بیشتر شود، اما با پایین بودن قیمت آیفون دو سیم کارت، باید انتظار داشته باشیم که فروش فوق العاده ای را اپل تجربه کند. برای نخستین بار ما سال ۲۰۱۶ و پیش از عرضه آیفون ۷ بود که شایعاتی در مورد گوشی دو سیم کارته اپل شنیده بودیم. اما به نظر می‌رسد تا بدین لحظه اپل نیازی برای عرضه یک آیفون دو سیم کارته در بازارها ندیده بودیم.
 


بیشتر بخوانید:

حذف پیام رسان های ایرانی از اپ استور اپل

باز هم شکایتی دیگر از کمپانی اپل

اسنپ چت لنزهای جدید مختص آیفون X را رونمایی کرد

تصاویر رندر شده از آیفون های آینده با صفحه نمایش خمیده

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا