اخبار

آیفون ٧ پرو تفاوتی جز دوربین با مدل پلاس نخواهد داشت !

بر اساس گزارش تازه‌ای که توسط مک اوتاکارا منتشر شده است، اپل قصد دارد در کنار عرضه آیفون ٧ پلاس همراه با دو دوربین پشتی، آیفون ٧ پرو (iPhone 7 Pro) را نیز به صورت تک لنز عرضه کند. این در حالی است که گفته می‌شد تنها مدل ۷ پرو حاوی دو دوربین است و دو مدل دیگر از یک دوربین تک لنز استفاده می‌کند. در ادامه این گزارش آمده است که آیفون‌های بعدی تغییرات زیادی را به خود نخواهند دید.
به نقل از تازه‌ترین گزارش‌های انتشار یافته، اپل قصد دارد امسال دو مطابق دو سال اخیر، دو مدل مختلف از آیفون خود شامل آیفون ٧ (صفحه ۴٫۷ اینچی) و آیفون ٧ پلاس (صفحه ۵٫۵ اینچی) را روانه بازار کند. حال مدت‌هاست شایعاتی مبنی بر عرضه مدل سوم به نام آیفون ٧ پرو (iPhone 7 Pro) نیز به گوش می‌رسد.
به نقل از منابع قابل اعتمادی که با وب‌سایت Mac Otakara به گفتگو پرداخته‌اند، اپل توان کافی برای تولید دوربین‌های دو لنزه را ندارد. به همین خاطر این شرکت قصد دارد نسخه ویرایش شده‌ی محدودی به نام آیفون ٧ پرو را نیز ارائه کند. این نسخه در واقع همان آیفون ٧ پلاس ولی همراه با دو دوربین بر روی قاب پشتی خود خواهد بود.
اما به نظر می‌رسد که اپل هیچ مشکلی بابت تولید دوربین‌های دو لنزه ندارد و بنابراین نیازی هم به عرضه آیفون ٧ پرو (iPhone 7 Pro) نیست. این منابع اعلام کرده‌اند که حتی در چنین شرایطی هم اپل قصد دارد آیفون ٧ پرو را ارائه کند. بنابراین باید گفت که این مدل، همان مدل آیفون ٧ پلاس بوده با این تفاوت که حاوی دو دوربین در پنل پشتی است و دوربین دوم تکنولوژی زوم اپتیکال را ارائه می‌دهد.
 
آیفون ٧ پرو
به گزارش منابعی مشابه، اپل قصد دارد تا نسل آینده آیفون‌ها را با نام آیفون ۶ اس ای (iPhone 6SE) روانه بازار کند تا نام آیفون ٧ برای مدل سال آینده آیفون و هم‌زمان با دهمین سالگرد عرضه گوشی‌های هوشمند آیفون حفظ کند. با این حال اوان بلس (Evan Blass) یکی از افشاکننده‌های بزرگ دنیای تکنولوژی ماه جولای گفته بود که امسال خبری از آیفون ٧ پرو نخواهد بود و اپل دو مدل مختلف از آیفون ٧ با کد نام Sonora را عرضه می‌کند.
منابع قابل اطمینان ذکر شده توسط مک اوتاکارا افزوده‌اند که ما تنها تغییرات کمی را در این آیفون‌ها نظیر استفاده از تراشه A10، حذف جک ۳٫۵ میلی‌متری و همچنین یک کلید هوم خازنی جدید شاهد خواهیم بود. الکترومغناطیس این کلید به کاربر اجازه می‌دهد تا احساس فشار را با آن حس کند.
ما انتظار داریم که اپل در تاریخ ۷ سپتامبر (۱۷ شهریور ماه) از نسل آینده گوشی‌های هوشمند آیفون رونمایی کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا