اخبار

آیفون پرو ، قوی تر از ایفون ۷ و دوربین دوگانه

اگر پیگیر اخبار فناوری خصوصا خبر های مربوط به آیفون های جدید کمپانی اپل باشید ، حتما می دانید که تا امروز شایعات زیادی پیرامون آیفون ۷ اپل منتشر شده است.امروز اما سروکله یک آیفون جدید در اطلاعات فاش شده جدید پیدا شده است.این آیفون که بر اساس اطلاعات فاش شده، آیفون پرو ( iPhone Pro ) نام خواهد داشت گفته می شود که به دوربین دوگانه و مشخصات سخت افزاری قدرتمند تری از آیفون ۷ پلاس بهره مند شده است.
 

iphone-pro

همانطور که می‌دانید اپل همواره در طراحی آیفون‌هایش به مسئله کیفیت، تنوع قابلیت‌ها، بستر سخت افزاری قدرتمند و نوآوری اهمیت خاصی می‌دهد. با رونمایی از محصولات اندرویدی فوق‌العاده‌ای نظیر گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۷، گلکسی اس ۷ اج، ال‌جی جی ۵ و … در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ (MWC 2016)، اپل می‌داند که برای جلب رضایت کاربران باید کاملا حساب شده عمل کند. طبق تازه‌ترین خبرهای ارائه شده، ظاهرا اپل آیفون ۷ خود را به بدنه‌ای با ضخامت ۶٫۱ میلیمتر مجهز می‌کند. دقایقی پیش شاهد انتشار تصویر مربوط به قاب فلزی و داخلی این محصول بودیم که در بخش زیر آن را مشاهده می‌کنید.
علاوه بر این موضوع گفته شده که اپل در آینده نزدیک و احتمالا در طوب رویدادی که برای ماه مارس در نظر گرفته از یک آیفون ۴ اینچی و جدید نیز پرده‌برداری خواهد کرد. بنا به گزارشات ارائه شده این آیفون از ظاهری مشابه با آیفون ۵ اس بهره‌مند بوده و از نظر سخت افزاری محصولی قدرتمند خواهد بود. این آیفون ۴ اینچی احتمالا با نام اختصاصی آیفون SE معرفی می‌شود. اما به نظر می‌رسد که اپل همچنان قصد دارد در سال ۲۰۱۶ نسخه‌های متنوع‌تری از سری محصولات آیفون خود را معرفی نماید. یکی از نسخه‌هایی که ساعاتی پیش اطلاعاتی در رابطه با آن فاش شده، محصولی با نام آیفون پرو یا iPhone Pro است که گفته شده نسخه‌ای مجزا از آیفون ۷ پلاس اپل خواهد بود!
احتمالا آیفون پرو اپل از نظر قابلیت‌های سخت افزاری نسبت به آیفون ۷ پلاس قدرتمندتر طراحی می‌شود اما از نظر ابعاد و بدنه کاملا مشابه با آیفون ۷ پلاس خواهد بود. همچنین گفته شده که این محصول از دوربین دوگانه و قدرتمندی بهره‌مند خواهد شد که شاید عملکردی مشابه با دوربین دوگانه گوشی هوشمند ال‌جی جی ۵ داشته باشد. پیش از این گفته شده بود که آیفون‌های جدید اپل یعنی آیفون ۷ و آیفون ۷ اس به اسپیکرهای دوبل مجهز می‌شوند و در واقع اپل این اسپیکرهای دوبل را جایگزین سوکت ۳٫۵ میلیمتر هنذفری خواهد کرد. بنابراین این احتمال وجود دارد که آیفون پرو اپل هم به اسپیکرهای دوبل مجهز شود و بدین ترتیب توانایی پخش صوتی مناسب‌تری را به همراه داشته باشد.
انتظار داریم که اگر نسخه‌ای از آیفون‌ ۷ پلاس اپل با نام اختصاصی آیفون پرو معرفی شد، علاوه بر دوربین دوگانه برتری‌های محسوس دیگری نیز نسبت به آیفون ۷ پلاس داشته باشد. به وط کلی اینطور به نظر می‌رسد که اپل با مشاهده تنوع محصولات اندرویدی بدین فکر افتاده که تنوع آیفون‌هایش را نیز افزایش دهد. اگر بخواهیم جمع‌بندی از اطلاعات اخیر منتشر شده در رابطه با آیفون‌های سال ۲۰۱۶ اپل داشته باشیم، متوجه می‌شویم که طبق این اخبار اپل در سال جاری از ۴ نوع آیفون رونمایی می‌کند. این ۴ آیفون به ترتیب آیفون ۷، آیفون ۷ پلاس، آیفون SE و آیفون پرو خواهند بود! نظر شما در این رابطه چگونه است؟
منبع: techtimes

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا