اخبار

آیفون ۱۰ از ابتدای ۲۰۱۸ به تولید انبوه می رسد

به نظر می رسد که مشکل عدم تامین سخت افزار truedepth حل شده باشد و از ابتدای سال ۲۰۱۸ شاهد عرضه انبوه آیفون ۱۰ باشیم.
از طرف دیگر نیز پیش بینی های انجام شده برای عرضه آیفون ۸ و فروش آن جالب از آب در نیامد و حال نیز با عرضه بیشتر آیفون ۱۰ ، این محصول کمتر نیز به فروش برود. کو اعلام کرده که پس از افزایش تولید ماژول TrueDepth مورد استفاده برای فناوری فیس آیدی در آیفون ۱۰ ، از ابتدای سه ماهه‌ی اول ۲۰۱۸ میلادی شاهد خواهیم بود که اپل می‌تواند تولید انبوه این گوشی را در دستور کار قرار داده و بتواند نیاز بازار را به خوبی پاسخ دهد.
براساس پیش‌بینی‌های انجام شده توسط تحلیل‌گران بازار در طول یک سال اخیر انتظار می‌رود‌ آیفون ۱۰ بنابر دلایل فنی و همچنین دلایل دیگری نظیر طرح‌های اپراتورهای مخابراتی شاهد استقبال گسترده باشد، به‌طوری‌که تحلیل‌گران این روند را به Supercycle برای آیفون و اپل تشبیه کرده‌اند، چراکه خیل عظیمی از کاربران آیفون‌های اپل که در انتظار آیفون ۱۰ بوده‌اند، در پی خرید این گوشی خواهند بود. کاربران مورد نظر افرادی هستند که پس از عرضه‌ی آیفون ۶ اس و آیفون ۷ همچنان به استفاده از نسل پیشین این گوشی ادامه داده و قصد به‌روزرسانی به آیفون ۱۰ را دارند.
اپل در سه فصل متوالی طی سال ۲۰۱۶ میلادی شاهد کاهش رشد فروش آیفون‌هایش بود و فروش این گوشی در کشور چین نیز کاهش یافت.
در پایان سال ۲۰۱۶ آمار نشان می داد که بیش ا ۴۸ میلیون نفر از آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس استفاده می کردند. ۲۱.۹ میلیون نفر دیگر آیفون ۵ اس و سایر نسخه‌های قدیمی آیفون را مورد استفاده قرار می‌دهند. در صورتی که کاربران از الگوی به‌روزرسانی پیش‌بینی شده پیروی کنند انتظار می‌رود نزدیک به ۷۰ میلیون کاربر آیفون در پی خرید آخرین نسل این گوشی هوشمند باشند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا