اخبار

آیفون ۴ اینچی جدید اپل، نیمه اول ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد

 

iphone-64

 
 
یکی از تحلیل‌گران موسسه KGI Securities با نام Ming Chi Kou ، به تازگی در گزارشی پیش بینی کرده که اپل نسخه ۴ اینچی آیفون با چیپست A9 را در نیمه اول سال ۲۰۱۶ میلادی رونمایی خواهد کرد.
وی در انتظارات و پیش‌بینی‌های خود در رابطه با این آیفون ۴ اینچی را اینگونه بیان کرده است:
 
با توجه به اینکه هنوز آیفون‌های ۴ اینچی در میان کاربران تقاضا دارد، اپل قصد دارد آیفون ۴ اینچی عرضه کرده و خط تولید این دستگاه را دست‌خوش تغییراتی کرده است؛ از آنجایی که آیفون ۴ اینجی ۵ اس، نسبت به آیفون ۵ سی محبوبیت بیشتری دارد، احتمال می‌رود آیفون ۴ اینچی جدید این شرکت نیز یک نسخه ارتقا یافته از ۵ اس باشد که دارای بدنه‌ای فلزی بوده و برای همگام‌سازی با نسخه ۹ پلتفرم موبایل این شرکت،iOS، چیپ A9 را در آن به کار خواهد بست و آن را در نیمه اول سال آینده میلادی معرفی خواهد کرد.
با توجه به گفته‌های این تحلیل‌گر، اپل به منظور ایجاد تفاوت بین آیفون ۴ اینچی جدید خود و آیفون ۶اس و ۶ اس پلاس، در آن از فناوری لمس سه‌بعدی استفاده نخواهد کرد. از سوی دیگر Ming افزوده است که احتمالا اپل خواهد توانست تا پایان سال ۲۰۱۶، ۲۰ الی ۳۰ میلیون دستگاه از آیفون ۴ انچی تازه‌نفس خود بفروش برساند.
Ming در مورد آیفون ۷ هم اظهاراتی را بیان داشته است. در همین رابطه وی  انتظار دارد که طبق معمول معرفی آیفون در فصل پاییز هرسال، پاییز سال ۲۰۱۶، آیفون ۷ با چیپ A10 از راه خواهد رسید و اپل این آیفون را هم در دو نسخه ۴.۷ اینچی و ۵.۵ اینچی البته با رم‌های متفاوت عرضه خواهد کرد که نسخه کوچکتر رم ۲ گیگابایتی داشته و نسخه برادر بزرگ‌ترش نیز رم قوی‌تر ۳ گیگابایتی خواهد داشت.
Ming Chi Kou برندگان بزرگ چرخه تولید آیفون‌های سال ۲۰۱۶ را دو شرکت Foxconn (که احتمالا منابع سخت‌افزاری آیفون ۴ اینچی را فراهم کند) و TSMC (که احتمالاً تولیدکننده چیپ‌های A9 برای آیفون ۴ اینچی و A10 برای آیفون ۷، خواهد بود) عنوان کرده و گفته است که این شرکت‌ها در چرخه تولید سود کلانی را به جیب خواهند زد.
 
منبع : gadgetnews.ir

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا