اخبار

آیفون ۷ با مدل پایه ۳۲ گیگابایتی به همراه آیفون ۷ پرو عرضه می‌شود

تنها چند ماه تا رونمایی رسمی کمپانی اپل از نسل بعدی آیفون‌ها باقی مانده است. تاکنون شایعات زیادی پیرامون مشخصات و ویژگی‌های آیفون ۷ در فضای وب منتشر شده است، در حالی که هنوز اطلاعاتی دقیقی پیرامون قیمت و میزان حافظه این محصول در دست نیست. اما اخیرا یکی از لودهندگان معروف، اطلاعات جدیدی را در این زمینه منتشر کرده است. در این گزارش از محصولی با نام آیفون ۷ پرو سخن گفته شده است.
این اطلاعات توسط یک لودهنده در شبکه اجتماعی چین – Wiebo – منتشر شده که در گذشته نیز سابقه خوبی در لو دادن مشخصات تلفن‌های هوشمند داشته است. خوشبختانه به نظر می‌رسد کمپانی اپل بالاخره تقاضای کاربران مبنی بر حذف شدن نسخه ۱۶ گیگابایتی را مد نظر قرار داده است و نسخه پایه آیفون ۷ با گنجایش ۳۲ گیگابایت روانه بازار می‌شود.
نکته جالب در اطلاعات لو رفته این است که علی رغم نسخه‌های ۳۲، ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایتی آیفون ۷، دو دستگاه آیفون ۷ پلاس و آیفون ۷ پرو با نسخه‌های ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار می‌شوند. همچنین نکته جالب توجه دیگر در این گزارش، ذکر محصولی با نام آیفون ۷ پرو است. با این حال هنوز ویژگی متمایز کننده این محصول از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس مشخص نیست.
در زمینه قیمت، هزینه مربوط به دو پرچمدار کنونی اهالی کوپرتینو به‌خوبی در لیست لو رفته با نسل هفتم آیفون‌ها هماهنگ شده است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، قیمت آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس تقریبا در دو نسخه یکسان است و تنها در مدل ۲۵۶ گیگابایتی، تفاوت قیمت محسوسی مشاهده می‌شود. با این حال اگر تمامی این اطلاعات قیمتی درست باشند، قیمت نسخه پایه آیفون ۷ پرو اپل چیزی حدود ۱۰۰۰ دلار خواهد بود؛ یک تلفن هوشمند با قیمت نجومی!
 
آیفون 7 پرو
 
به نظر شما آیفون ۷ پرو اپل چه ویژگی خاصی را در بر می‌گیرد که پسوند پرو را در انتهای آن قرار داده‌اند؟ با این قیمت نجومی، آیا خریداران به سمت چنین گجت گران قیمتی خواهند رفت؟‌ نظرات خود در این زمینه را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا