اخبار

آیفون ۷ پلاس احتمالا ۳ گیگابایت رم خواهد داشت

آمار فروش گوشی‌های ساخت اپل در سه ماه نخست سال ۲۰۱۶ برای اولین بار نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش شدیدی روبه‌رو بوده است، از این رو انتظار می‌رود کوپرتینوها تمام توان خود را در طراحی و تجهیز آیفون ۷ برای جبران این معضل به کار گیرند.
طی چند وقت اخیر شاهد انتشار شایعات و تصاویر منتسب بسیاری به گوشی بعدی شرکت اپل بوده‌ایم و در تازه‌ترین خبر نیز مطلع شدیم که احتمالاً آیفون ۷ پلاس به نمایشگر ۵٫۵ اینچی و ۳ گیگابایت حافظه رم تجهیز خواهد شد. لازم به یادآوری است که آیفون ۶ و ۶ پلاس سال گذشته با ۲ گیگابایت حافظه رم به بازار عرضه شدند.
نویسنده وب‌سایت Weibo همچنین معتقد است که آیفون ۷ در ظرفیت‌های ۱۶ ،۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد، این در حالی است که برادر بزرگ‌ترش یعنی آیفون ۷ پلاس در مدل‌های ۳۲، ۱۲۸ و برای اولین بار ۲۵۶ گیگابایتی به بازار خواهد آمد.
در سوی دیگر از آنجا که تیم کوک وعده یک گوشی تمام عیار را داده است، انتظار می‌رود دوربین نسل بعدی آیفون از ۱۲ مگا پیکسل به ۲۱ مگاپیکسل ارتقا پیدا کند، البته احتمال عرضه نسخه‌ای با نام آیفون ۷ اس نیز با دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر و زوم اپتیکان نیز دور از ذهن نخواهد بود.
در سوی اگرچه هواداران برند اپل به طور بدیهی انتظار افزایش عمر شارژ باتری آیفون بعدی را دارند که می‌تواند با تجهیز این دستگاه به درگاه یو‌اس‌بی_سی برای تسریع در عملیات شارژ صورت گیرد، با این حال بعید به نظر می‌رسد که شرکت اپل درگاه مذکور را جایگزین پورت Lightning نماید.
در همین حال  شایعات زیادی در اینترنت دست به دست می‌شود که اپل در آیفون بعدی خود از درگاه لایتنینگ به جای جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون استفاده خواهد کرد، با این حال شرکت سازنده واکنشی به این شایعات نشان نداده است.
همچنین منبع چینی تأیید کرده که سه نقطه‌ای که در آی‌پد پرو به عنوان کانکتور هوشمند برای کیبورد این دستگاه دیده بودیم در آیفون ۷ نیز وجود دارد اما ابزار جانبی استفاده کننده از آن هنوز مشخص نیست. افزایش کیفیت تجهیزات مرتبط با ارتباطات وای‌فای برای پخش ویدئوهایی با وضوح ۴K  و قابلیت شارژ بی‌سیم از دیگر ویژگی‌هایی است که انتظار داریم در آیفون بعدی تعبیه شود.
 
منبع : میزان

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا