اخبار

آیفون ۷ چگونه خواهد بود؟ + عکس

شرکت اپل از طراحی متفاوت گوشی های آیفون ۷ خبر داد…

در حالی که شرکت اپل در طراحی گوشی های جدید اش، آیفون اس ۶، تغییرات عمده ای داده بود، ولی به علت تشابه بسیار زیاد گوشی های آیفون اس ۶ با آیفون ۶ با نارضایتی کاربران مواجه شد.
پس از اعلام این نارضایتی، طراح شرکت اپل تصویری از شمایل متفاوت گوشی های آیفون ۷ منتشر کرد.
متخصصان اعتقاد دارند که گوشی های آیفون ۷ اولین مدل گوشی های این شرکت خواهند بود که دکمه Home آن حذف شده و به جای آن صفحه ای کاملا لمسی و سه بعدی خواهند داشت.
به گفته «Marek Weidlich» طراح گوشی اپل، طراحی ۷ گوشی های آیفون ۷ بسیار ساده بوده و در واقع گوشی های نسل آینده تبدیل به یک صفحه نمایش خواهند شد. آیفون ۷ از دیگری تلفن های سری آیفون نازکتر هستند.
 

این طراح در ادامه گفت: طراحی ساده برای شرکت اپل بسیار اهمیت دارد، به همین دلیل من این گوشی را با صفحه نمایشی منحنی، بدون قاب و دکمه Home طراحی کرده ام. دور تا دور پشت گوشی با نوعی آلمینیوم ونوارهای پلاستیکی پوشانده شده است که باعث می شود گوشی خوش دست تر شود حتی کاربران می توانند نوارهای پلاستیکی را که قابل جابه جایی هستند به سلیقه خود قرار دهند.

طراحی آیفون ۷ با آیفون ۶/اس ۶ کاملا متفاوت است. با حذف دکمه Home از روی گوشی های آیفون، کاربران گوشی هایی جمع و جورتر و با صفحه نمایش بزرگتر خواهند داشت. با این تغییرات، اپل مجبور است سنسور لمسی ID را به تمام نقاط صفحه نمایش منتقل کند.
گفتنی است؛ شرکت اپل برای طراحی جدید گوشی های جدید آیفون ۷ روی قسمت دوام باطری توجه ویژه ای کرده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا