اخبار

آیفون ۸ ، ۱۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت

تقریبا حدود ۲۰ روز دیگر به معرفی گوشی های نسل جدید آیفون باقی مانده است که سردمدار آن ها آیفون ۸ است. این گوشی استثنایی قرار است با قیمتی بالا به بازار عرضه شود. حال به بررسی آن می پردازیم.
این گوشی با قیمتی نزدیک به ۱۰۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد، همچنین در سه مدل ۶۴، ۲۵۶ و ۵۱۲گیگابایتی حافظه وارد بازار می شود. با توجه به آنچه گفته شد به نظر می‌رسد قیمت ۱۰۰۰ دلار، برای مدل ۶۴ گیگابایتی آیفون ۸ در نظر گرفته شده است. بنابراین قیمت مدل‌های دیگر این محصول که ظرفیت حافظه‌ی داخلی آنها بیشتر است، نسبت به مدل پایه محصول نامبرده در حد چند صد دلار افزایش خواهد یافت. بر همین اساس انتظار می‌رود قیمت مدل‌های رده‌بالای آیفون ۸ بیش از ۱۰۰۰ دلار باشد.
همانطور که می دانید اختلال زیادی در روند تولید گوشی آیفون ۸ شکل گرفت که هر کدام موجب شد قیمت این گوشی را بیشتر کند و به صورت یک نمودار صعودی سوق دهد. حال با تمام این تفاسیر قیمت ۱۰۰۰ دلار برای آیفون ۸، قیمت خوبی است!
البته باید اشاره کنیم که قیمت ۱۰۰۰ دلاری اعلام شده برای مدل پایه‌ی آیفون ۸ تا به این دسته به صورت رسمی تایید نشده است. بر اساس گزارش‌هایی که تاکنون در دسترس قرار گرفته، انتظار داریم که شرکت اپل، گوشی هوشمند آیفون ۸ را در ماه آینده طی مراسمی رسمی در کنار آیفون ۷ اس و ۷ اس پلاس معرفی کند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا