اخبار

آیفون ۸ استاتوس بار استثنایی خواهد داشت

کم کم به رونمایی از آیفون ۸ نزدیک می شویم ودر این مسیر بسیاری به دنبال این هستند که طراحی اصلی این گوشی را زودتر ببینند. طرح تایید شده در فرم‌ور هوم‌پاد با طرح‌هایی که پیش از این در مورد سبک طراحی آیفون ۸ دیده بودیم، مطابقت دارد و بدین ترتیب انتظار می‌رود این دستگاه به یک نمایشگر بدون حاشیه مجهز شود که البته در بالای آن تعدادی سنسور و دوربین جلویی تعبیه شده است.
طراحی ظاهری آیفون ۸ به گونی است که اسپیکر مکالمه و سنسور ها در بامپر بالایی قرار دارند. اگر طراحی آیفون ۸ واقعا به همین شکل باشد، بنابراین شاهد یک طرح عجیب خواهیم بود که احتمالا باعث ایجاد تغییراتی در رابط کاربری اپلیکیشن‌ها خواهد شد. اما ظاهرا اپل از قبل به این مورد فکر کرده و در واقع شاید راه‌حلی هم برای آن داشته باشد.
البته باید در نظر داشته باشیم که استاتوس بار آیفون ۸ بسیار قدرتمند و تجهیز شده خواهد بود همچنین پیش‌بینی شده که نوار وضعیت گوشی یاد شده مخصوصا تقسیم شده و به همین دلیل احتمالا روش متفاوتی برای کار با این بخش ارائه خواهد شد. این درحالی است که استاتوس بار گوشی‌های آیفون در چند سال اخیر تقریبا بدون تغییر بوده است.
در هرحال باید کمی بیشتر صبر کنیم تا گوشی هوشمند آیفون ۸ در ماه سپتامبر رسما معرفی شود و در آن زمان می‌توان نگاه دقیق‌تری به تغییرات این محصول داشت ومنتظر یک طرح استثنایی باشیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا