اخبار

آیفون ۸ تشخیص چهره ۳ بعدی به همراه خواهد داشت

در آیفون ۸ بر اساس تمام شایعاتی که مطرح شد، اتمال وجود چندین و چند قابلیت بارز در این گوشی به چشم می آید. که بزرگترین آن نیز استفاده از تشخیص چهره ۳ بعدی خواهد بود. این قابلیت قرار است جایگزین تاچ آی‌دی برای استفاده از سرویس اپل پِی و باز کردن قفل گوشی شود. این قابلیت از حسگر مادون قرمز استفاده می‌کند که حتی در تاریکی مطلق هم می‌تواند چهره‌ی کاربر را تشخیص دهد.
از دیگر قابلیت ها می توان به فناوری smartcam و همچنین چیدمان عمودی دو دوربین پشت گوشی اشاره کرد به صرفا بیشتر برای واقعیت مجازی به کار گرفته شده اند.
دیگر قابلیت ها را نیز پرچمداران دیگر نیز دارا هستند. از جمله آن ها می توان به شارژ بی سیم و یا نبود جاشیه در لبه های گوشی اشاره کرد.بنابراین هیچ‌کدام از این موارد، جزو قابلیت‌های انقلابی آیفون ۸ محسوب نخواهد شد. بلومبرگ می‌گوید یکی از تفاوت‌های اپل با دیگر تولیدکنندگان گوشی‌ هوشمند این است که تنها زمانی از قابلیت و امکان جدیدی استفاده می‌کند که بتواند آن را به بهترین شکل ممکن پیاده کند. این موضوع همواره یکی از برتری‌های اصلی گوشی‌های اپل در مقایسه با دیگر گوشی‌های پرچم‌دار بوده است.
با توجه به شایعات سر راه این گوشی، تا مهرماه نباید انتظار تولید انبوه آیفون ۸ را داشته باشیم. البته در این فاصله، دو گوشی جدید آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس با نمایشگرهای ال‌سی‌دی ۴.۷ و ۵.۵ اینچ و تعدادی از امکانات آیفون ۸ مثل شارژ بی‌سیم، در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا