اخبار

آیفون ۶ پلاس بالاخره معرفی شد!

محصولی که شاید تا چند سال پیش برای هواداران این کمپانی غیر قابل باور بود، بالاخره تولید و لحظاتی پیش توسط تیم کوک معرفی شد. اپل این فبلت غول پیکر را آیفون ۶ پلاس نامیده است. ۶ پلاس بزرگترین آیفون تولید شده این کمپانی تاکنون محسوب می‌شود. کمپانی مغرور اپل تا چند سال پیش بر روی سایز آیفون بسیار حساس بود و در مقاطعی نیز اعلام کرده بود که شاید هیچ گاه از ۴ اینچ بالاتر نرود، اما سیاست‌های این شرکت بالاخره تغییر کرد و با تولید و عرضه این چنین محصولی حال باید منتظر واکنش علاقمندانش باشد.

به نظر شما آیا سایز ۵.۵ اینچی برای آیفون مناسب است؟ سایز این گوشی باعث می‌شود که اندکی حمل و نقل آن سخت باشد! باید بگوییم علیرغم تمام شایعات، آیفون صفحه نمایش محصول جدیدش را از یاقوت کبود یا همان سفایر نساخته است. بدنه این محصول نیز همانند سایر محصولا این کمپانی جاه طلب، از آلومینیوم اندود شده ساخته شده است.
آیفون ۶ پلاس از لحاظ ضخامت از تمام نسخه‌های قبلی باریک‌تر است. صخامت این فبلت تنها ۷.۱ میلیمتر بوده که باید به اپل در این خصوص تبریک گفت.
کلیدهای کناری آیفون نسبت به نسل قبل تغییرات اندکی داشته است. همانطور که ملاحظه می‌کنید، کلید های ولوم بلندتر و البته به هم چسبیده شده و دکمه سایلنت هنوز به همان روال مدل‌های قبل در کنار آن‌ها حضور دارد. این طراحی، آیفون را به ظاهر سایر رقبا نزدیکتر کرده است. همچنان دیگر از آن لبه‌های مستطیل گونه خبری نبوده و در مدل جدید این طراحی کاملا گرد و صیقلی است.

صفحه نمایش این محصول IPS-LCD بوده و نسل جدید تکنولوژی رتیناست! آیفون ۶ پلاس با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل عرضه شده است. چگالی پیکسلی ۶ پلاس نیز ۴۰۰ppi است. پردازنده این فبلت غول پیکر A8 است. نسخه ای ۶۴ بیتی، با سرعتی ۲۵ درصد بیشتر و گرافیکی که ۵۰ درصد در عملکرد خود پیشرفت داشته است. اپل از iOS 8 برای این محصولاتش بهره برده است. باید کمی صبر کنیم تا تجربه کار با این سیستم عامل بر روی این فبلت غول پیکر را کسب کنیم!
دوربین ۶ پلاس ۸ مگاپیکسلی است که به گفته کمپانی اپل، بهبود فراوانی یافته و توانایی Auto Focus آن بسیار بهتر شده است. قیمت جدیدترین پرچمداران اپل را نیز می توانید ببینید.

البته این قیمت‌ها فعلا برای اپراتورهای خاصی در آمریکاست و هنوز قیمت نسخه های آنلاک شده و جهانی آنها که به طور حتم بالاتر است، اعلام نشده است!

پایان خبر./

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا