اخبار

آیفون ۷ احتمالا مجهز به ویژگی ضد آب و دکمه دیجیتالی خواهد بود

هر ساله گوشی‌های هوشمند متنوعی توسط شرکت‌های مختلف روانه بازار می‌شوند و رقابت تازه‌ای در بازار جهانی موبایل آغاز می‌شود. چندی پیش اکثر غول‌های تکنولوژی آخرین پرچم‌دارهای خود را معرفی کردند و فروش جهانی برخی از آن‌ها آغاز شده است. اکنون گوشی‌های هوشمند ال‌جی جی ۵، گلکسی اس ۷ / اس ۷ اج سامسونگ و اچ تی سی ۱۰ به‌عنوان برترین دستگاه‌های اندرویدی در بازار وجود دارند. به هر حال شرکت اپل هنوز پرچم‌دار امسال خود را معرفی نکرده، اما آن‌طور که پیدا است شایعات پیرامون آیفون ۷ پایانی ندارد.
چندی پیش شرکت اپل آیفون اس ای (iPhone SE) را روانه بازار کرد که از همان ابتدا بسیار مورد توجه طرفداران قرار گرفت دستگاهی برای جایگزین آیفون ۵ اس اما با مشخصات سخت‌افزاری آیفون ۶، حال با توجه به خبرهایی که از سوی تحلیلگران KGI منتشر شده است، آیفون ۷ به دکمه خانه (Home) دیجیتالی و ویژگی ضد آب مجهز می‌شود.
با توجه به اخباری که در وب‌سایت‌های چینی منتشر شده است، iPhone 7 دارای دکمه لمسی خواهد بود، اپل قصد حذف این دکمه را ندارد بلکه اما می‌خواهد ظاهری متفاوت‌تر از مدل‌های گذشته را به بازار عرضه کند. البته این ویژگی را قبلا در گوشی‌های هوشمند اندرویدی و ویندوزفونی دیده‌ایم، اگرچه یک ویژگی جدید به شمار می‌آید، اما این احتمال وجود دارد که اپل خلاقانه‌تر از گذشته عمل کند.
البته زمان زیادی تا معرفی رسمی پرچم‌دار اپل مانده، پیش‌بینی شده که دستگاه فوق در ماه سپتامبر برابر با شهریورماه سال جاری رونمایی شود. در حال حاضر رقبای اندرویدی اپل دارای این دو ویژگی جدید iPhone 7 هستند، در کل اضافه شدن ویژگی ضد آب و ضد گرد و غبار به آیفون جدید، نیاز کاربران است. به هر حال این خبر هنوز از سوی اپل تایید نشده و شایعه به شمار می‌آید، اکنون باید منتظر انتشار اخبار بیشتر درباره آیفون ۷ باشیم.
منبع:phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا