اخبار

آی فون اپل جایگاه خود را در چین از دست می دهد و پادشاه جدید OPPO R9 می باشد

در میان گوشی های هوشمند، گوشی های هوشمند آی فون اپل از سال ۲۰۱۲ بالاترین فروش را در چین داشته است اما گزارش های جدید نشان دهنده ی این است که اکنون این گوشی ها دیگرعنوان پرفروش ترین را به گوشی های OPPO R9 داده اند.
این دستگاه اوپو دارای صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی از نوع Super AMOLED با کنتراست و رنگ‌های عالی بوده و به وضوح فول اچ‌دی مجهز است. به ادعای اوپو این گوشی در دو طرف فقط ۱٫۶۶ میلی‌متر حاشیه داشته و ابعاد آن هم ۱۵۱٫۸ در ۷۴٫۳ در ۶٫۶ میلی‌متر است. به این ترتیب نسبت به یک فبلت ۵٫۵ اینچی ابعاد این گوشی مناسب محسوب می‌شود.

در این گزارش اشاره می کند که در سال گذشته گوشی تلفن همراه هوشمند  OPPO R9در مجموع ۱۷ میلیون عدد در کشور چین به فروش رفته است، این به این معنا است که حدود ۴ درصد از سهم فروش گوشی های هوشمند در چین طی سال گذشته متعلق به این دستگاه بوده. در مقابل، اپل موفق به فروش تنها ۱۲ میلیون عدد   آیفون ۶s شده است، این یعنی سهم اپل از بازار گوشی های هوشمند سال گذشته تنها ۲ درصد بوده.
در حالی که محموله های گوشی Oppo برای این سال در چین  ۱۰۶ درصد افزایش یافته است، برای پرچمدار اپل ۲۱ درصد کاهش یافته است.OPPO R9OPPO R9

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا