اخبار

احتمالا کنسول ها رنگ World of Warcraft را به خود نخواهند دید

بدون شک، World of Warcraft یکی از محبوب ترین بازی های MMO در تاریخ گیم است اما متاسفانه این بازی نیز همانند بسیاری از بازی های آنلاین دیگر تنها برای پلتفرم کامپیوتر در دسترس است. با اینکه بسیاری از بازی های چندنفره آنلاین مثل DC Universe Online، Neverwinter و یا Final Fantasy XIV به کنسول ها هم راه پیدا کردند، به نظر می رسد World of Warcraft هیچگاه برای کنسول ها عرضه نخواهد شد.
 
چد نرویگ، یکی از طراحان بازی World of Warcraft در گفت و گو با وب سایت Stevivor اعلام کرد، World of Warcraft در ابتدا و اصالتا برای PC طراحی شده است.
 

وقتی WoW بازی می کنیم، یا به آن و سمتی که می رود نگاه می کنیم. تنها چیزی که به آن فکر میکنیم این است که World of Warcraft، در درجه نخست برای PC طراحی شده است.

وی در ادامه توضیح داد که تیم سازنده بازی در حال حاضر هیچ برنامه ای برای عرضه نسخه کنسولی WoW ندارد اما آن ها همیشه به گزینه های جدید فکر می کنند. وی همچنین گفت که نمی تواند مطمئنا اعلام کند World of Warcraft هیچگاه برای کنسول ها عرضه نخواهد شد.

در حال حاضر هیچ برنامه ای برای آوردن آن به کنسول ها نداریم اما همیشه گزینه ها را در نظر میگیریم. پس قولی درباره آینده نمی دهم چون چیزی برای معرفی نداریم.

در اخباری مرتبط، Ion Hazzikostas، طراح ارشد بازی فاش کرد که بلیزارد تصمیم دارد قابلیت های محتویات اضافی بازی را که جای ایستادن و حرکت بازیکنان در حملات را مشخص می کند از بازی حذف کند. این تغییرات مدت کوتاهی بعد از بسته الحاقی Legion و در قالب Patch 7.1 که Return To Karazhan نام دارد، عرضه خواهد شد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا