اخبار

احتمال دارد ال جی V30 بدون نمایشگر دوم عرضه شود

به احتمال قوی ال جی در نظر دارد که در گوشی سری V30 خود که به زودی رونمایی خواهد شد از نسبت صفحه نمایش ۱۸.۵:۹ و همچنین بدون وجود صفحه نمایش دوم عرضه شود. با توجه به ارتفاع چنین صفحه نمایشی، استفاده از صفحه نمایش ثانویه توجیه چندانی نخواهد داشت.
ال جی در سری V خود نشان داد که می تواند از دو نمایشگر کاملا مجزا و بدرد بخور استفاده کند. در آن زمان برخی افراد ایده‌ی استفاده از صفحه نمایش ثانویه را مورد پرسش قرار دادند، اما وجود این صفحه نمایش امری منطقی به نظر می‌رسید؛ چرا که با انتقال اعلان‌ها، کلید‌های کنترل پخش موسیقی و… به صفحه نمایش دوم، بخش بیشتری از صفحه نمایش اصلی در اختیار کاربران قرار می‌گرفت. جالب‌تر اینکه این ایده در گوشی اچ‌تی‌سی یو اولترا نیز مورد استفاده قرار گرفت.
طی شایعات رسیده به احتمال زیاد ال جی V30 از رم ۶ گیگابایتی و پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ یا ۸۳۶ استفاده کند. علاوه بر این، محصول آینده‌ی ال‌جی احتمالا از صفحه نمایش خمیده از نوع اولد استفاده خواهد کرد. در صورت استفاده از این نوع صفحه نمایش در وی ۳۰، این محصول اولین گوشی رده‌بالای ال‌جی با صفحه نمایش اولد خمیده به شمار خواهد رفت.
این گوشی نزدیک به دو ماه دیگر به طور رسمی معرفی می شود. هرچند حذف صفحه نمایش ثانویه ممکن است موجب ناامیدی برخی از طرفداران گوشی‌های سری V شود؛ اما امیدواریم ال‌جی با ارائه ویژگی‌های جدید،‌ نظر کاربران را نسبت به محصول جدیدش جلب کند

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا