اخبار

احتمال به کارگیری Always On Display در Galaxy S7

در ماه ژانویه اولین شایعات در مورد اضافه شدن امکان Always On Display در پرچم داران جدید کمپانی سامسونگ شنیده شد و حال کره ای ها اقدام به ثبت نام تجاری Always On Display نموده اند تا احتمال صحت این شایعات افزایش یابد.
 
با توجه به تصاویری که اخیراً از موبایل های Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge منتشر شده مشخص است که این دو دیوایس نسبت به نسل قبل خود تغییرات ظاهری زیادی نداشته اند و اضافه شدن این امکان جدید در دیوایس های رده بالای سامسونگ می تواند به جذابیت آنها بیافزاید. به لطف مد Always On Display کاربران می توانند همواره نوتیفیکیشن ها و اطلاعات مورد نیاز خود را بر روی صفحه دیوایس مشاهده نمایند.
 
گفته شده است که این تکنولوژی که بی شباهت به Active Display موتورولا(نشان داده شده در تصویر) و Glance Screen نوکیا نیست و مصرف باتری بسیار کمی در حد ۱ درصد در ساعت خواهد داشت البته در صورت صحت اخباری که در مورد باتری های سری Galaxy S7 سامسونگ منتشر شده به نظر نگرانی چندانی درباره روند مصرف باتری این محصولات وجود ندارد.
 
با توجه به اینکه هنوز سامسونگ در این مورد توضیحی منتشر نکرده است شاید این امکان در مدل هایی که در آینده وارد بازار خواهند شد به کار گرفته شود و نه در Galaxy S7. باید تا روز ۲۱ فوریه برای روشن شدن این مسئله صبر کنیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا