اخبار

احتمال رونمایی از سرویس تازه اپل Pay در این هفته

اگر اخبار دنیای فناوری را دنبال کنید، کم و بیش درباره سرویس مالی اپل به نام Apple Pay شنیده اید. کاربران این شرکت با استفاده از این سرویس می توانند هزینه خرید خود را از طریق تلفن همراه خود در فروشگاه ها پرداخت کنند. اما خبرهای تازه حاکی از این هستند که سرویس اپل Pay برای وب سایت ها به زودی کار خود را آغاز خواهد کرد. آنطور که منابع خبری نزدیک به اپل گزارش کرده اند، احتمال رونمایی از این قابلیت در همایش توسعه دهندگان اپل در دوشنبه شب وجود دارد..
اما این سرویس در وب سایت ها چطور کار خواهد کرد؟ هنوز نمی توان با قاطعیت درباره چند و چون این ایده جدید اپل اظهار نظر کرد، اما می توان اینطور تصور کرد که به هنگام انجام خریدهای آنلاین، وب سایت ها این امکان را خواهند داشت تا روش خرید با استفاده از سرویس اپل Pay را به مشتریان خود پیشنهاد دهند. و در ادامه، وقتی این گزینه را انتخاب کنید، از شما خواسته می شود تا این خرید را از طریق Touch ID روی گوشی خود تایید کنید.
اگر به روش کار بانک ها در اعطای دانگل هایی به مشتریان خود و یا بکارگیری اعتبارسنجی دو مرحله ای از طریق پیامک برای احراز هویت هر شخص، و یا استفاده از Touch ID برای تایید هویت خود به هنگام خرید از اپ استور نگاهی بیاندازید بهتر می توانید این ایده جدید اپل را درک کنید. البته پیاده سازی این طرح تازه نیازمند این است که وب سایت ها نیز با اپل همکاری کنند.
با این حال، با توجه به اینکه اجرای این طرح مستلزم خریداری و نصب تجهیزات تازه ای نیست، این احتمال وجود دارد که استقبال خوبی از آن به عمل بیاید. در هر صورت، امیدواریم جزییات بیشتر درباره این طرح را در مراسم توسعه دهندگان اپل ۲۰۱۶ بشنویم.
 
منبعubergizmo

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا